امام‌ جمعه پل‌دختر:

باید چار چوبی برای جریان‌سازی مقاومت در قلمرو همه ملت‌ها فراهم شود

حجت الاسلام «احمد علی حسین زاده عاملی» گفت: باید چارچوبی برای گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی مقاومت در برابر نظام سلطه نه تنها در جغرافیای ایران اسلامی بلکه در قلمرو و حضور همه ملت‌های آزاده جهان فراهم شود.
کد خبر: ۳۱۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴ - 16November 2018

باید چار چوبی برای جریان سازی مقاومت در قلمرو همه ملت ها فراهم شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «احمدعلی حسین زاده آملی» امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته پلدختر ضمن تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: جوان انقلابی باید نظریه مقاومت را که از مفاهیم کلیدی و راهبردهای مقام معظم رهبری در زمینه‌های مختلف مقاومت سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است، ترویج بخشند.

وی به مشکلات اقتصادی کشور در ماه های اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به مشکلات ایجاد شده توسط دشمن رسالت اصلی جوانان در دهه پنجم انقلاب اسلامی آغاز می‌شود و باید در مجامع مختلف فرهنگی، ورزشی و غیره به این قشر توجه جدی شود.

امام جمعه پلدختر افزود: مسئولان باید جوانان را جهت حضور در میدان‌های مختلف تشویق کنند و چارچوبی برای گفتمان سازی، شبکه سازی، جریان سازی، مقاومت در برابر نظام سلطه را برای جوانان فراهم سازند.

حسین زاده عاملی به فرمایشات مقام معظم رهبری 13 آبان خطاب به جوانان انقلابی اشاره و عنوان کرد: تکلیف مردم و مسئولان نسبت به جوانان انقلابی این است که نباید کشور و دشمنی نظام سلطه را فراموش کنند و باید در دهه پنجم جبهه‌گیری ضد استکباری آن‌ها محسوس باشد.

وی با بیان اینکه با پیشرفت تکنولوژی ارتباط با ملل مختلف بسیارآسان شده است، تصریح کرد: باید چارچوبی برای گفتمان سازی، شبکه سازی و جریان سازی مقاومت در برابر نظام سلطه نه تنها در جغرافیای ایران اسلامی بلکه در قلمرو و حضور همه ملت‌های آزاده جهان فراهم شود.

امام جمعه پلدختر خاطر نشان کرد: رسالت جوانان در قبال پیشرفت و گسترش نظام اسلامی، ایستادگی در برابر نظام سلطه، از بین بردن فتنه‌ها و مبارزه با فتنه گرکه همیشه بوده و هست تا رسیدن به انقلاب جهانی حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد و در دهه پنجم باید جهانی شود.

حسین زاده عاملی وقف را یک سنت حسنه و نهاد ممتاز دینی دانست واظهار داشت: وقف صدقه جاریه‌ای است که در عرصه‌های مختلف کارکردهای علوم آموزشی، پزشکی، تحقیق و پژوهش، ترویج دین برکات اجتماعی زیادی دارد که در بلند مدت اثرات مثبت و منفعت آن به مردم نمایان می‌شود بنا براین باید مردم را در جامعه اسلامی بیش از پیش به این سنت حسنه تشویق وترغیب کرد.

وی از مدیر شبکه بهداشت شهرستان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان خواست کمبودها و کاستی‌ها شبکه بهداشت پلدختر را هر چه سریع‌تر با همکاری نماینده مردم در مجلس و سایر مسئولان شهرستان برطرف سازد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار