مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

ولایت‌پذیری، رمز پیروزی رزمندگان در شکست حصر «سوسنگرد» بود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد شکست حصر سوسنگرد در ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۳۵۹ را مرهون فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری دانست و گفت: ولایت‌پذیری رمز پیروزی رزمندگان ما در این عملیات بود.
کد خبر: ۳۱۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ - 17November 2018

ولایت‌پذیری رمز پیروزی رزمندگان ما در شکست حصر سوسنگرد بود«امیرعباس آسمند» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در یاسوج، با بیان این‌که سالروز شکست حصر سوسنگرد روزی به‌یادماندنی در تاریخ ایران است، اظهار داشت: ۲۶ آبان‌ماه سال ۱۳۵۹ شهر سوسنگرد پس از نزدیک به ۲ ماه اشغال از سوی نیرو‌های بعثی عراقی، آزاد شد و نخستین شهری بود که نیرو‌های ایرانی از دست متجاوزان رها کردند.

وی با بیان این‌که آزادسازی سوسنگرد تأثیر چشمگیری در روحیه‌بخشی به مردم و نیرو‌های نظامی کشور داشت، افزود: این حماسه بزرگ مرهون فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) و تدبیر و مدیریت بی‌بدیل مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رشادت‌های شهید چمران و پایمردی رزمندگان سپاه، ارتش و نیرو‌های مردمی در حماسه آزادسازی سوسنگرد، گفت: ولایت‌پذیری رمز پیروزی رزمندگان ما در شکست حصر سوسنگرد بود.

آسمند با اشاره به تأثیر شکست حصر سوسنگرد در پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام، عنوان کرد: ما باید همواره یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم که با جانفشانی‌های خود و پیروی از ولایت فقیه، پیروزی را برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آوردند.

وی به شرایط کنونی اقتصادی کشور اشاره داشت و گفت: در این شرایط نیز با اتکا به ولایت فقیه و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری، می‌توانیم در جنگ اقتصادی که دشمن علیه ما شروع کرده پیروز شویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار