دریادار سیاری:

امنیت ضامن بقای کشور و بسترساز توسعه و پیشرفت است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را ضامن بقای کشور و بسترساز توسعه و پیشرفت دانست و گفت: ما مدیون رشادت‌های نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی و حمایت‌های مردمی در این رابطه هستیم.
کد خبر: ۳۱۹۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ - 17November 2018

امنیت ضامن بقای کشور و بسترساز توسعه و پیشرفت استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش روز شنبه در اولین کنفرانس بین‌المللی امنیت، پیشرفت و توسعه پایدار مناطق مرزی، سرزمینی و کلان‌شهرها، راهکار‌ها و چالش‌ها، اظهار داشت: مطمئنا امنیت زمینه‌ساز توسعه است و اگر امنیت نباشد، هیچ پیشرفتی در جامعه رخ نمی‌دهد؛ چراکه امنیت ضامن بقای کشور و بسترساز توسعه و پیشرفت است.

وی با اشاره به ناآرامی‌های منطقه غرب آسیا و ناامنی‌هایی که در کشور‌های همسایه وجود دارد، گفت: آمادگی نیرو‌های مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و بسیج موجب شده است که ایران با وجود نا امنی در کشور‌های پیرامون، امنیت بسیار خوبی داشته باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش افزود: این امنیت موجب پیشرفت‌های مختلف کشور شده و همه ما مدیون رشادت‌های نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی و حمایت‌های مردمی در این رابطه هستیم.

امیر سیاری تصریح کرد: امروز آسمان و زمین و دریای ما امن است و آسمان کشور ما ۲۴ ساعته توسط سربازان ملت در قرارگاه پدافند هوایی رصد می‌شود؛ لذا همه باید قدردان این امنیت پایدار باشیم؛ زیرا امنیت با خود سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رفاه اجتماعی را به همراه می‌آورد.

وی ادامه داد: امروز ما ابعاد مختلف امنیتی را در حوزه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین امنیت نظامی داریم که پیشرفت‌های به دست آمده زیر سایه همین ایعاد امنیتی شکل گرفته است.

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: اگر امروز امنیت نظامی نداشتیم، افرادی که به همسایگان شرقی و غربی کشور ما حمله ور شدند، قطعا به ما هم حمله می‌کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها