مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان خبر داد؛

حضور 15 گروه رزم نواز در جشنواره «ترنم فتح» اصفهان

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان گفت: پس از فراخوان برگزاری جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک و رزمنوازی یگان‌های نظامی اصفهان، 15 گروه برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
کد خبر: ۳۱۹۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹ - 19November 2018

حضور پانزده گروه رزم نواز در جشنواره «ترنم فتح» اصفهانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اصفهان، «جواد ایزددوست» مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: پس از فراخوان برگزاری جشنواره «ترنم فتح» ویژه گروه‌های موزیک و رزمنوازی یگان‌های نظامی اصفهان، 15 گروه برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

مدیر هنری و امور سینمایی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان ادامه داد: مرحله استانی جشنواره «ترنم فتح» 14 آذر ماه سال جاری به صورت متمرکز در سالن کوثر ارتش برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره ترنم فتح استان اصفهان ضمن بیان این موضوع که هر یک از گروه‌ها طی 15 دقیقه، سه قطعه اجرا خواهند داشت، تصریح کرد: در این مرحله از هر یک از یگانهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی یک گروه برتر به جشنواره منطقه‌ای که در دی ماه سال جاری  به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

ایزددوست متذکر شد: یک گروه شامل منتخبی از یگانهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی، تحت عنوان «گروه وحدت» با لباس سازمانی خود، به عنوان دیگر نماینده استان اصفهان نیز در مرحله منطقه ای اجرا خواهند داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها