نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

استان بوشهر با تعامل سپاه و بسیج، ضریب امنیتی و فرهنگی بالایی دارد

آیت‌الله «غلام علی صفایی بوشهری» گفت: نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) الحمدلله از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای استان با تعامل آنان دارای ضریب امنیت بالا و فرهنگ بالا بوده و در حوزه‌های مدیریت شهری و در سطح پایگاه‌ها نیز به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.
کد خبر: ۳۱۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ - 18November 2018

«سپاه» و «بسیج» سرپنجه‌های مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلام علی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، در نشست با اعضای ستاد هفته بسیج استان، سپاه و بسیج را مایه اقتدار نظام و عامل سربلندی انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و اظهار داشت: بسیج و سپاه یک نعمت الهی هستند که خداوند به واسطه انقلاب اسلامی، آن‌ها را به ایران، جهان اسلام و بشریت هدیه کرده است.

وی با بیان این‌که سپاه و بسیج همواره در همه عرصه‌ها، خط مقدم دفاع از انقلاب بوده اند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌ها، حریم اسلام، انقلاب و ولایت است.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان اینکه بسیج از دل سپاه بیرون آمده است، افزود: بسیج را مایه اقتدار و افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان این‌که سپاه و بسیج سرپنجه‌های محکم و مقتدر پیکره نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به فرمان مقام معظم رهبری همیشه سربلند، موفق و مؤثر بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به دشمنی دیرینه دشمنان انقلاب اسلامی ایران نسبت به سپاه، افزود: دشمنان انقلاب اسلامی ایران و اسلام و مزدوران داخلی آن‌ها، از همان ابتدا نسبت به سپاه و بسیج موضع منفی داشته‌اند؛ چون می‌دیدند سپاه و بسیج سبب اقتدار نظام و عنصر حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری با بیان این‌که در حفظ، حیات و پیشرفت در تمامی عرصه‌های انقلاب، مدیون سپاه و بسیج هستیم، اظهار داشت: سپاه در عرصه‌های عمرانی حماسه‌ها آفرید، در عرصه‌های فرهنگی با تمام توان ورود کرده و مؤثر واقع شد، در عرصه اقتصادی نیز به اقتصاد مقاومتی کمک کرده و در عرصه‌های علم و فناوری و محرومیت‌زدایی نیز همیشه پیشگام بوده و بر اساس منویات مقام معظم رهبری عمل کرده است.

امام جمعه بوشهر، ضریب امنیت استان بوشهر را بالا دانست و تصریح کرد: در استان بوشهر نیروی دریایی سپاه و سپاه امام صادق (ع) الحمدلله از همان ابتدا موفق عمل کرده و فضای استان با تعامل آنان دارای ضریب امنیت بالا و فرهنگ بالا بوده و در حوزه‌های مدیریت شهری و در سطح پایگاه‌ها نیز به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها