رئیس هیئت وزنه برداری لرستان خبر داد:

برگزاری المپیاد وزنه برداری یادواره شهید «نورخدا موسوی»

سید علی شاهرخی گفت: المپیاد وزنه برداری استعدادهای برتر کشور به نام شهید «سید نور خدا موسوی» آذر ماه امسال در لرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۱ - 18November 2018

به گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، «سید علی شاهرخی» رئیس هیئت وزنه برداری استان لرستان عصر امروز (یک شنبه) در جمع خبرنگاران در شهر خرم آباد، از برگزاری المپیاد ورزشی وزنه برداری به نام شهید سید «نورخدا موسوی» در لرستان خبر داد و اظهار داشت: مسابقات المپیاد استعدادهای برتر ورزشی در رشته وزنه برداری از یکم تا ششم آذر ماه در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این المپیاد ورزشی با حضور 450 ورزشکار و عوامل اجرایی از 31 استان کشور برگزار می‌شود افزود: این مسابقات در دو نوبت صبح و عصر و در 10 وزن برگزار می‌شود.

رئیس هیئت وزنه برداری استان لرستان عنوان کرد: یکم آذر ماه تیم‌های ورزشی در استان حضور پیدا می‌کنند و روز جمعه دوم آذر ماه مراسم افتتاحیه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ششم آذر ماه تیم‌ها و نفرات برتر مشخص می‌شوند بیان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات پیدا کردن استعدادهای برتر در رشته وزنه‌برداری است و تیم استان لرستان نیز با ترکیب کامل در این دوره از مسابقات حضور دارد.

شاهرخی گفت: از تمام همشهری‌ها و هم استانی‌های عزیز دعوت می‌شود تا برای تشویق ورزشکاران لرستانی در سالن شهید چاغروند مجموعه تختی خرم‌آباد حضور پیدا کنند و ان شاءالله به حضور آنها در المپیک 2020 و المپیک جوانان 2022  امیدواریم و درخشش این ورزشکاران را آرزو داریم. 

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار