برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های هفته بسیج در استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۱۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ - 19November 2018

برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، امروز (دوشنبه) در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، با بیان این‌که امروز تفکر دینی و بسیجی انقلاب اسلامی نظام استکباری را به انفعال برده است، اظهار داشت: گروه‌های مقاومت در جای خاصی آموزش ندیده‌اند و دلیل شکست‌های آمریکا در غرب آسیا، الگوگرفتن از تفکر بسیجی بوده است.

وی با بیان این‌که امروز ملت مظلوم یمن با الگوگیری از تفکر بسیجی، عربستان را زمین‌گیر کرده، به طوری که دنبال راهی برای خروج هستند، افزود: دفاع از مظلوم، نفی ظلم، استقلال و آزادی از تفکرات بسیجی است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: تفکر بسیجی راه‌حل برطرف کردن مشکلات و الگویی برای جوانان عالم حتی آن‌هایی است که مسلمان نیستند.

خرمدل به برنامه‌های هفته بسیج امسال اشاره داشت و عنوان کرد: عطر‌افشانی گلزار شهدا در شهر‌های مختلف استان، دیدار با خانواده شهدا، اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب و برگزاری نشست‌های بصیرت‌افزایی و روشنگری از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی از اعزام تیم‌های پزشکی و جهادگران در هفته بسیج به مناطق محروم استان خبر داد و ابراز کرد: تجمع بزرگ شکوه، مقاومت و پایداری بسیجیان و پخش فیلم‌های جشنواره انقلاب در تمامی شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در هفته بسیج خبر داد و بیان کرد: رویکرد مردمی در اجرای برنامه‌ها از اولویت‌های سپاه فتح است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار