سرپرست اداره تبلیغات اسلامی «عسلویه» خبر داد؛

برگزاری همایش علماء شیعه و اهل سنت

حجت‌الاسلام «علی ورزنده‌پور» از برگزاری پانزدهمین نشست مشترک علماء و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶ - 19November 2018

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی ورزنده‌پور» سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه در نشست بررسی برگزاری همایش مشترک شیعه و سنی با حضور علمای استان بوشهر با تبریک هفته وحدت و میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، شهرستان عسلویه را نماد اتحاد و انسجام دانست و اظهار داشت: عسلویه نماد همسبتگی و اتحاد میان شیعه و سنی است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی عسلویه با بیان این که دشمنان برای کمرنگ کردن وحدت و ایجاد تفرقه بین مذاهب اسلامی برنامه‌ریزی کرده‌اند گفت: در این راستا با توجه به جایگاه علما و روحانیون، وظیفه سنگینی بر دوش آنان در راستای تقویت اتحاد شیعه و سنی است.

ورزنده‌پور از برگزاری همایش مشترک شیعه و سنی در عسلویه خبر داد و خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته وحدت، پانزدهمین نشست مشترک علماء و روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عسلویه برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش روحانیون شیعه و اهل سنت استان بوشهر در هفته وحدت هر ساله با شکوه خاصی در یکی از مناطق جنوبی استان برگزار می‌شود و امیدواریم امسال نیز با برنامه ریزی خوب شاهد برگزاری بسیار مطلوب و در خور توجه این همایش باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار