ائتلاف متجاوز سعودی به عملیات نظامی در حدیده ادامه می‌دهد

درحالی‌که پیشتر اخباری در خصوص اقدام فرماندهان ائتلاف متجاوز سعودی برای توقف عملیات نظامی در حدیده منتشر شده بود سخنگوی این ائتلاف از ادامه این عملیات خبر داد.
کد خبر: ۳۱۹۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ - 20November 2018

ائتلاف متجاوز سعودی: عملیات نظامی در الحدیده ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النشره، «ترکی المالکی» سخنگوی ائتلاف متجاوز عربستان اعلام کرد: عملیات نظامی علیه شهر حدیده یمن همچنان ادامه دارد و در حال حاضر اختلافاتی بر سر شدت آن مطرح است.

وی در ادامه مدعی شد: ائتلاف متجاوز سعودی از تلاش‌های فرستاده سازمان ملل به یمن برای دستیابی به راهکار مسالمت آمیز برای بحران یمن حمایت می‌کند.

سخنان این مقام نظامی در حالی صورت می‌گیرد که پیشتر فرماندهان نظامی ائتلاف متجاوز سعودی مدعی توقف عملیات در شهر حدیده شده بودند.

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نیز روز گذشته به سخنان مقامات سعودی در خصوص برقراری آتش بس انسانی در حدیده واکنش نشان داده و گفته بود که سخن گفتن دشمن سعودی از آتش بس انسانی در الحدیده تنها یک خدعه است.

انتهای پیام/ 441

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
جمهوری اسلامی ایران باید به نیروهای مقاومت یمن کمک کند تا این تروریستهای حیوان صفت نتوانند به اهداف تجاوزکارانه خود دست یابند،الان ملت یمن در سخت ترین شرایط قرار دارن و ما هر کمکی که میتونیم باید برای نجاتشون انجام بدهیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار