به مناسبت هفته بسیج؛

یادواره شهدای شهرستان فنوج برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای شهرستان فنوج در مسجد الغدیر این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۸۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱ - 21November 2018
یادواره شهدای شهرستان فنوج برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، یادواره شهدای شهرستان فنوج امروز با حضور خانواده معظم شهدا، بسیجیان و آحاد مردم در مسجد الغدیر این شهرستان برگزار شد.
 
در این مراسم سروان پاسدار «روح الله زمانی نیا» فرمانده سپاه ناحیه فنوج اظهار داشت: که بسیج سنگر مستحکم انقلاب است و بسیج در تمانی عرصه‌ها و برنامه‌ها حضور فعال دارد.

وی افزود: در این هفته برنامه‌های فراوانی در سطح شهرستات داریم از جمله ویزیت رایگان توسط جامع پزشکی برنامه‌های روشنگری همایش چند هزار نفری با همکاری اموزش و پرورش و طرح‌های محرومیت زدایی و برنامه‌های دیگر در دستور کار است.

«مشتاق احمد ریگی» فرماندار شهرستان فنوح نیز ضمن عرض تبریک هفته بسیج گفت: اگر تا امروز در این کشور در آسایش هستیم به خاطر خون پاک هزاران شهیدی است که در راه وطن جان عزیز خود را فدا کرده‌اند و باید خانواده شهدا را تکریم کنیم و اقتدا کردن به شهدا و تداوم راه ان‌ها وظیفه تک تک ما است.

وی متذکر شد: بسیج خدمات فراوانی به این نظام و انقلاب داده و به برکت وجود جوانان مومن و متعهد بسیجی ایران اسلامی توانسته پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار