با حکم تولیت آستان قدس «احمدی و محمدی (ع)» صورت گرفت؛

لباس خادمی شاهچراغ (ع) بر تن برترین ورزشکار زن جهان

«ساره جوانمردی» برترین ورزشکار زن جهان و پاراالمپیک آسیایی مالزی و پرچمداری کاروان ورزشی پاراآسیایی ایران با چادر، مورد توجه رسانه‌های ایران و جهان قرار گرفته بود، خادم آستان مقدس شاهچراغ (ع) در شیراز شد.
کد خبر: ۳۱۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹ - 21November 2018

لباس خادمی شاهچراغ (ع) بر تن برترین ورزشکار زن جهانبه گزارش دفاع پرس از شیراز، «ساره جوانمردی» ورزشکار پرافتخار شیرازی با حضور در آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) و اَدای احترام به مقام شامخ امامزادگان جلیل‌القدر، حکم خادمی خود را از آیت‌الله «دستغیب» تولیت آستان شاهچراغ (ع) دریافت کرد.

جوانمردی گفت: واقعاً برای من انگیزه مضاعفی بود که باز هم برای اینکه پرچم کشورم را به اهتزاز در بیاورم تلاش کنم.

وی افزود: خیلی خوشحالم که در محضر حضرت «شاهچراغ (ع)» هستم؛ من قبل از مسابقات هم در این حرم مطهر خدمت آقا آمدم و از ایشان خواستم که من را در مسابقات موفق کنند و الحمدلله که موفق شدم.

تولیت آستان مقدس شاهچراغ (ع) ضمن اهدای لوح تقدیر، مُلَبَّس شدن «ساره جوانمردی» به خادمی این آستان مقدس را به وی تبریک گفت.

«ساره جوانمردی» موفق شده چندین‌بار به عنوان بهترین ورزشکار زن جهان از جمله در ماه سپتامبر سال 2016 و ماه می سال ۲۰۱۸ را در نظرسنجی جهانی وب‌سایت کمیته بین‌المللی پارالمپیک بدست آورد و همچنین عنوان بهترین زن ورزشکار آسیا در سال 2014 را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها