با حضور دانش‌آموزان دبیرستان «شهدا ۳۸» صورت گرفت؛

تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت و رونمایی از موسیقی «تیتر اول» در کرمان

آیین تجلیل از اسوه‌های صبر ومقاومت و رونمایی از قطعه موسیقی «تیتر اول» با حضور مادران، همسران و دختران شهدا و جانبازان در دبیرستان دخترانه «شهدا ۳۸» کرمان برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۹۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، آیین تجلیل از اسوه‌های صبر و مقاومت با عنوان «حماسه زینبی ۳» با حضور مادران، همسران و دختران شهدا و جانبازان در جمع دانش‌آموزان دبیرستان دخترانه «شهدا ۳۸» کرمان برگزار شد.

در این مراسم، دانش‌آموزان با استقبال پرشور از مادران شهدا، به اتفاق آن‌ها، از غرفه‌های نقاشی و زیارت مجازی بازدید کردند.

تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در کرمان///در حال ویرایش

سپس اسوه‌های صبر و مقاومت (مادارن، همسران و دختران شهدا و جانبازان) در جمع مسئولان و دانش‌آموزان این مدرسه حاضر شدند و به روایت‌گری پرداختند.

تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در کرمان///در حال ویرایش

همچنین در این مراسم، با حضور هنرمند کرمانی «رضا احمدی» از قطعه موسیقی «تیتر اول» روایت مادران انتظار رونمایی شد.

تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در کرمان///در حال ویرایش

در ادامه این مراسم، پرچم متبرکه گنبد امام حسین (ع) توسط مادران شهدا زیارت شد و به‌جهت تجدید میثاق دانش‌آموزان با شهدا، دکلمه‌ای قرائت و در ادامه مادر بزرگوار شهید «علی شفیعی» کتاب «مثل علی، مثل فاطمه» پیرامون زندگی فرزندش و فرازی از وصیت‌نامه این شهید بزرگوار را به دانش‌آموزان این مدرسه هدیه کرد.

تجلیل از اسوه های صبر و مقاومت در کرمان///در حال ویرایش

همچنین در ادامه این مراسم باشکوه، از «سکینه پاکزاد» مادر شهید «علی شفیعی»، «عشرت مشرف‌زاده» مادر شهید «علیرضا اختراعی»، «زهرا سلطان‌زاده» همسر شهید «عبدالمهدی مغفوری»، «زینب رضایی» فرزند جانباز ۵۰ درصد و خواهر ۲ شهید «عباس و کرامت رضایی» و همسر جانباز ۷۰ درصد «کرامت باسزه» و «فاطمه حسینی» خواهر شهید «محمدعلی حسینی»، همسر شهید «محمدنبی محمدی»، دختر شهید «حاج باقر منصوری»، دختر شهید «سید رضا مهدوی» و دختر «شهید پوررشیدی» در دبیرستان دخترانه «شهدا ۳۸» کرمان توسط دانش‌آموزان تجلیل و تکریم شد.

رونمایی از قطعه موسیقی «تیتر اول» در مراسم «حماسه زینبی3»

خاطرنشان می‌شود، این مراسم به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و  دبیرستان دخترانه «شهدا ۳۸» کرمان برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار