مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی عنوان کرد؛

آموزش سبک زندگی دینی راه مقابله با جنگ نرم

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی گفت: آموزش سبک زندگی دینی و مراقبت از افکار کودکان مهمترین راه مقابله با جنگ نرم است.
کد خبر: ۳۲۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ - 22November 2018

آموزش سبک زندگی دینی و مراقبت از افکار کودکان مهمترین راه مقابله با جنگ نرمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس استان مرکزی «مصطفی مشایخی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج در جمع خانواده‌های روستای خاوه اردهال اظهار داشت: فکر بزرگترین نعمت الهی است که فقط به انسان اهدا شده و به این واسطه انسان خلیفه الله شده است، عرصه جنگ نرم میدان تصاحب و تسخیر افکار و اندیشه‌هاست و دشمن با بکارگیری رسانه‌های نوین در صدد تغییر باورهاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: مهمترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی مراقبت از افکار کودکان و نوجوانان است، امام علی (ع) فرمودند: ذهن کودک مثل زمین خالی است، اگر در آن معارف دینی و الهی جای نگیرد علف هرز آن را پر خواهد کرد.

مشایخی تصریح کرد: این روستا 9 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که 7 شهید در جنگ تحمیلی و 2 شهید در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر اسلام(ص) که فرمودند: دین باید در کانون زندگی ها قرار گیرد نه در حاشیه متذکر شد: ما باید سبک زندگی دینی را از پایه ابتدایی به بچه ها آموزش دهیم تا کنترل درونی یعنی خداباوری و اینکه عالم محضر خداست برای فرزندانمان نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار