کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن فلاورجان برگزار شد+ برنامه

کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان از یکم تا 7 آذرماه در شهرستان فلاورجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۲۰۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ - 22November 2018

به گزارش دفاع پرس از اصفهان، کنگره ملی سرداران و 1 هزار و 400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان از امروز 1 آذر به مدت یک هفته تا هفتم آذرماه با حضور خانواده معظم شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم برگزار می‌شود.

این کنگره از صبح امروز با برپایی اجلاسیه کنگره ملی سرداران و 1 هزار و 400 شهید خط شکن در مجموعه فرهنگی شهدا خط شکن فلاورجان کار خود را آغاز کرد و در ساعت 18:30 در مسجد جامع باغکومه شهرستان بهارستان به پایان می‌رسد.

روز جمعه 2 آذر ماه مراسم دعای ندبه در مصلی نماز جمعه شهرستان پیربکران برگزار می‌شود و در ساعت 18:30 دقیقه، سالن ورزشی سرداران شهرستان قهدریجان در ویژه برنامه‌ای میزبان عموم شهروندان خواهند بود.

در روز شنبه 3 آذرماه ویژه برنامه دانش آموزی ساعت 8 صبح در محل مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن فلاورجان برگزار خواهد شد، همچنین در ساعت 14 ویژه برنامه‌ای برای بانوان در این محل برپا می‌شود و با اجرای برنامه‌ای عمومی در ساعت 18:30 در مصلی نماز جمعه پیربکران روز سوم کنگره به پایان می‌رسد.

روز یک شنبه 4 آذرماه کنگره شهدای فلاورجان میزبان جوانان در ساعت 14 در محل سالن ورزشی میثاق شهرستان سهروفیروزان است و در ساعت 18:30 دقیقه ویژه برنامه‌ای در حسینیه شهدای اشترجان شهرستان ایمانشهر برگزار می‌شود.

پنجمین روز از کنگره ملی سرداران و شهدای خط شکن فلاورجان در روز دوشنبه 5 آذرماه ساعت 14 در مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن فلاورجان با ویژه برنامه‌ای برای رزمندگان و بسیجیان آغاز و در ساعت 18:30 در اردوگاه شهید بهشتی شهر ابریشم به پایان خواهد رسید.

در روز ششم سه شنبه 6 آذرماه در ساعت 14 ویژه برنامه نونهالان در مجموعه فرهنگی شهرستان فلاورجان برگزار خواهد شد و برنامه‌ای برای عموم شهروندان در سالن ورزشی شهدا شهرستان زازران نیز اجرا می‌شود.

روز پایانی کنگره ملی سرداران و شهدای فلاورجان روز چهارشنبه 7 آذرماه ساعت 18:30 در مسجد جامع شهرستان کلیشاد و سودرجان میزبان عموم مردم و خانواده شهدا خواهد بود.

مراسم اختتامیه کنگره ملی سرداران و 1 هزار و 400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان نیز روز پنج شنبه 8 آذر ساعت 8 صبح در مجموعه فرهنگی شهدای خط شکن این شهرستان برگزار می‌شود.

گفتنی است؛ نمایشگاه «از انقلاب تا ظهور» و «نقش مردم شهرستان فلاورجان در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» به مدت یک هفته از ساعت 9 الی 11 صبح و 15 الی 20 برپا خواهد بود، همچنین 3 شب رزمایش نمادین «جبهه فیاضیه و عملیات ثامن الائمه» نیز از 1 تا 3 آذرماه بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می‌شود.

کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن فلاورجان برگزار شد+ برنامه

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار