معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس؛

حضور در بسیج و بسیجی بودن عشق می خواهد

سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی» با بیان اینکه تدبیر تشکیل بسیج جز الطاف الهی است که امام خمینی (ره)آن را پایه گذاری کرده است، گفت: حضور در بسیج و بسیجی بودن عشق می خواهد که آن را باید قدر بدادانیم.
کد خبر: ۳۲۰۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲ - 22November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی» پیش از ظهر امروز(پنجشنبه) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای «ابوذر» که در صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد بابیان اینکه افتخار می کنیم این نظام مقدس اسلامی پاسداران به تمام معنا  همانند بسیج در اختیار دارد آن ها برای حراست از نظام تلاش و جانفشانی می کنند.

 معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه حضور در بسیج  و بسیجی بودن عشق میخواهد و افتخار می کنیم انقلاب اسلامی دارای بسیجیان دلاور است، بیان داشت: بسیجیان حافظان نظام اسلامی ایران و پرچمداران مقابله و مبارزه با استکبار است.

وی تصریح کرد: رسانه بسیجی  باید مهمترین ویژگی آن عمل به هنگام و صادقانه باشد و تمامی دستاوردهای چهل سالگی انقلاب اسلامی را به جامعه معرفی و اطلاع رسانی نماید.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهارداشت: یکی از فعالیت های رسانه دمن علیه انقلاب، عملیات روانی معتبر سازی دروغین برای عموم جامعه است و نمونه آن القاء پایان انقلاب و ندیدین چهل سالگی انقلاب بود.

کوشکی افزود: در حال حاضر بیش از270 شبکه ماهواره ای برعلیه کشورمان با پول نفت حوزه خلیج فارس توسط غرب فعالیت می کنند که ان ها هرگز به اهداف خود نخواهند رسید.

شایان ذکر است در این مراسم از برگزیدگان استانی و آثار راه یافته به رقابت های کشور با اهداء لوح و جایزه از آنها تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار