سردار نقدی:

انقلاب اسلامی حاکمیت بی‌سوادان و خون‌ریزان را پایان داد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی حاکمیت بی‌سوادان و خون‌ریزان را پایان داد و استقلال و آزادی را برای مردم به ارمغان آورد.
کد خبر: ۳۲۰۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷ - 22November 2018

انقلاب اسلامی حاکمیت بی‌سوادان و خون‌ریزان را پایان دادبه گزارش دفاع پرس از یاسوج، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه انقلاب اسلامی بدون تکیه بر قدرت‌های دیگر در مقابل تمام زیاده‌خواهان و زورگویان به پیروزی رسید، اظهار داشت: بعد از 40 سال عمر با برکت، انقلاب اسلامی هنوز بر همان معیار و آرمان‌های روز اول وفادار و استوار بوده و با قدرت جلو می‌رود به‌گونه‌ای که مواضع مقام معظم رهبری سرسوزنی با مواضع امام راحل تفاوت ندارد‌.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران‌ افزود: انقلاب اسلامی تحولی اساسی و همه جانبه در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، فرهنگ، سیاست، نظام اداری، سیاست خارجی و داخلی و غیره ایجاد کرد.

سردار نقدی با تاکید بر‌ اینکه انقلاب اسلامی با قدرت بیش از پیش سنگرهای کلیدی را یکی پس از دیگری از دشمن می‌گیرد، خاطرنشان کرد: در فضای مجازی دشمن می‌خواهد انقلاب را ناکارآمد و در حال فروپاشی نمایش دهد.

وی با بیان اینکه آمریکا بعد از شکست در عراق و فرار از آن داعش را ایجاد کرد تا در مقابل ایران بایستد‌، گفت: آن‌ها از همسایه‌بودن ایران و فلسطین وحشت داشتند و به‌همین دلیل نقشه تشکیل اسرائیل دوم را کشیدند و به‌دنبال تجزیه کردستان عراق بودند، که در این زمینه نیز با شکست روبه‌رو شدند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با هدف ایجاد آرامش برای صهیونیست‌ها به سمت ناامن کردن مرز فلسطین رفتند و حتی نخست وزیر لبنان را به گروگان بردند تا بین شیعه و سنی جنگ بیندازد تا حزب‌الله از سوریه عقب بکشد و تکفیری‌ها پیشروی کنند و این نقشه آنان نیز با شکست روبه‌رو شد و یک رسوایی بزرگ برای آمریکا و هم پیمانانش بود زیرا مردم لبنان متحدتر شدند‌.

سردار نقدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در بخش‌های مختلف ایجاد کرده است، تصریح کرد: این انقلاب به چند هزار سال حکومت فاسد و بی‌سواد شاهنشاهی پایان داد.

وی خاطرنشان کرد: در زمان رضا‌خان که به ایران حمله کردند از لب مرز تا رسیدن به پایتخت یک نفر به آنان سنگ نزد و وقتی گفتند دیگر شاه نیستی پذیرفت و کشتی پر از عتیقه‌اش را اجازه سوار شدن به آن ندادند و گفتند باید با آن که انگلیسی‌ها فراهم کرده بروید.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران‌ با اشاره به اینکه رضاخان بزدل و بی‌سواد بود، گفت: ولی دشمن همین فرد را برایش تبلیغ می‌کند که ایران نوین را ساخت در حالی یکی از خیانت‌های رضاخان راه‌آهن بود زیرا با پول مردم ایران برای انگلیس راه‌آهن ساخت تا در موقع نیاز بتواند به روسیه لشکرکشی کند در حالی راه‌آهن باید شهرها یا مراکز تجاری و اقتصادی را به هم وصل کند و در واقع این پروژه از هیچ کجا به هیچ کجا بوده است.

وی با تاکید بر اینکه رشوه‌خواری در خاندان سلطنتی رسمی بود به‌گونه‌ای که برخی از ثروتمندان بخشی از ثروت خود را به‌نام آنان می‌کردند، ادامه داد: سرانه نفت در حکومت شاهنشاهی 10 برابر الان بود ولی پول نفت ایران را آمریکا و انگلیس می‌خوردند و ته‌مانده آن به شاه می‌رسید.

سردار نقدی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی حاکمیت بی‌سوادان و خون‌ریزان را پایان داد و استقلال و آزادی را برای مردم به ارمغان آورد، گفت: در حکومت ستم‌شاهی حتی تخم مرغ از اسرائیل وارد می‌کردیم.

انتهای پیام/‌

نظر شما
پربیننده ها