به مناسبت هفته بسیج؛

فرمانده سپاه لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت

به مناسبت هفته بسیج فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به دیدار خانواده شهدا رفت.
کد خبر: ۳۲۰۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ - 22November 2018

فرمانده سپاه لرستان به دیدار خانواده شهدا رفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، امروز (پنجشنبه) همزمان با سومین روز از هفته بسیج سردار مرتضی کشکولی همراه با چند تن از نیروهای سپاه لرستان با هدف تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر به دیدار خانواده های شهیدان «بهمن میرزایی» و شهید«بختیاری» رفت و از نزدیک پای درد و دل صمیمانه آنها نشست.

سردار کشکولی در دیدار با خانواده شهید «بهمن میرزایی» گفت: شهید میرزایی در دوران دفاع مقدس از چهره‌های دوست‌داشتنی لشکر بود و نزد همه محبوب بودند؛ شهید بختیاری شخصیت برجسته‌ای داشتند و منش و رفتارشان خاص بود و همانند آفتاب در بین لشکر می‌درخشید.

وی بابیان اینکه شهید میرزایی بااینکه سن خیلی کمی داشت ولی خیلی رشید بود و از دیدن او احساس آرامش می‌کردیم افزود: اگر انقلاب پس از 40 سال هنوز پابرجا است به خاطر خون شهدای گران‌قدر و پایداری خانواده آنان بوده است.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان عنوان کرد: خانواده شهدا نقطه نورانی نظام هستند و این وحدت را حفظ کرده‌اند و پایداری و نورانیت این انقلاب به‌واسطه وجود خانواده شهدا است.

سر دار کشکولی بیان کرد: پس از گذشت 40 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز منافقان داخلی و خارجی و دشمنان اسلام به اهداف خود نرسیده‌اند و خوشحالیم که پس از 40 سال هنوز نام شهیدان می‌درخشد و خانواده شهدا عزت این کشور هستند.

سردار کشکولی خاطرنشان کرد: این انقلاب همچنان پابرجا خواهد بود و انقلاب اسلامی به‌واسطه استقامت خانواده شهدا ماندگار است، ما نیاز به خانواده شهدا داریم و با دیدار با آن‌ها قوت می‌گیریم و راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار