استاد حوزه و دانشگاه:

هدف دشمن، از بین بردن تفکر جهادی در جامعه اسلامی است

«سید علی سلیسی» با بیان این‌که دشمن می‌خواهد تفکر جهادی را در جامعه اسلامی از بین ببرد، گفت: جنگ اقتصادی را دشمن به راه انداخته که علاج آن در داخل کشور و تفکر بسیجی است و می‌توان با تولید و اشتغال آن را خنثی کرد.  
کد خبر: ۳۲۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶ - 23November 2018

هدف دشمن از بین بردن تفکر جهادی در جامعه اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «سیدعلی سلیلی» استاد حوزه و دانشگاه، در نشست بصیرتی در جمع کارکنان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران که به‌مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در سال‌های اخیر موضوعات صنفی و سیاسی را در کشور برجسته کرده است.

وی با بیان این‌که دشمن به‌دنبال این است که ما جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را برگزار نکنیم، افزود: امام فرمودند آفت بسیج، سطحی‌نگری است و در شرایط کنونی باید بصیرت را الگو داشته باشیم.
 
این استاد دانشگاه، با بیان این‌که عمق کینه دشمن با نظام اسلام از جنس کینه‌شتری یزید است، تصریح کرد: دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بارها از این انقلاب شکست خوردند.
 
سلیلی با بیان این‌که انقلاب اسلامی با تفکر بسیج، ۴۰ سال است که سیلی محکمی به دشمنان زده است، ادامه داد: تابستان داغ پروژه دشمن برای براندازی کشور بود که محرم و عاشورای حسینی آن را خنثی کرده است.
 
وی با اشاره به تحریم‌های جدید دشمن علیه ملت ایران اسلامی، گفت: اگر ۱۰تا چهار نوامبر دیگر هم بیاید، جمهوری اسلامی با اقتدار به حرکت خود ادامه می‌دهد.
 
سلیلی با بیان این‌که خیلی‌ها چشم دیدن شادمانی‌های بسیج را ندارند، اضافه کرد: در کشور مشکل داریم و این مشکلات را نیز قبول هم داریم اما در حال پیشرفت و حرکت هم نیز هستیم.
 
وی با اشاره به این‌که پس از حمله تروریستی به رژه ۳۱ شهریور اهواز موشک‌های سپاه اتاق فکر تروریست‌ها را چندین کیلومترها آن طرف منهدم کردند، افزود: همه باید از این دستاورد خوشحال باشند، اما برخی‌ها خوشحال نشدند.
 
سلیلی با بیان این‌که دشمن می‌خواهد تفکر جهادی را در جامعه اسلامی از بین ببرد، بیان کرد: جنگ اقتصادی را دشمن به‌راه انداخته که علاج آن در داخل کشور و تفکر بسیجی است و می‌توان با تولید و اشتغال آن را خنثی کرد.
 
وی با تاکید بر این‌که دستگاه قضا باید اخلالگران و سلاطین سکه و ارز و مفسدان اقتصادی را محاکمه کند، افزود: حمایت از تولیدات داخلی باید مورد توجه قرار گیرد و بندر «امیرآباد» ظرفیت مهمی برای صادرات محصولات کشاورزی مازندران است که باید از آن استفاده کرد.
 
این استاد دانشگاه گفت: برگزاری کلاس‌های فضای مجازی توسط اوقاف مازندران در سطح بقاع متبرکه حرکتی ارزشمند است.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها