نماینده ولی فقیه در چهار محال و بختیاری:

اروپایی ها در برجام دقیقا همان راه آمریکایی را پیش گرفته‌اند

امام جمعه شهرکرد گفت: اروپایی‌ها هم دقیقا دارند راه آمریکایی‌ها را پیش می‌برند و همان فریب و خرید زمان و همان مهلت‌های فراوان را دارند دنبال می‌کنند.
کد خبر: ۳۲۰۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ - 23November 2018

به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین «محمدعلی نکونام» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد اظهار داشت: دشمن با القاء و سم‌پاشی به اشکال محتلف می‌خواهد دل شماها را خالی کند و بعضی ترسوها هم می‌ترسند و می‌خواهند شما را بترسانند اما الحمدلله شما مردم نترسیده‌اید و مقاوم مانده‌اید و فهمیده‌اید که دشمن کاری به جایی نبرده و به جایی نرسیده است و اگر تا امروز هم یک مقدار در خصوص بعضی مسائل مانند برجام مماشات کردید به خاطر بعضی از مصلحت‌ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری گفت: در برجام تا مدت‌ها مسئله آمریکا مطرح بود خب به لحاظ مسائل مختلف دوره‌اش گذشت و آمریکا [از برجام] کنار رفت و اروپایی‌ها آمدند و باز اروپایی‌ها هم دقیقا دارند راه آمریکایی‌ها را پیش می‌برند و همان فریب و خرید زمان و همان مهلت‌های فراوان را دارند دنبال می‌کنند و هیچ چیز از آن در نیامده است و متاسفانه بعضی از مسئولان ما تصمیم جدی نمی‌گیرند یا حداقلش این است که قطع امید نمی‌کنند.

وی گفت: حالا نمی‌گوییم از برجام خارج شوید؛ از برجام به خاطر بعضی از مصالح خارج نشوید اما دیگر قطع امید کنید، دیگر اینقدر به این‌ها دل خوش نکنید، اینقدر گاهی با تعابیر خیلی نرم قربان صدقه این‌ها نروید، این‌ها همان آمریکایی‌ها هستند.

امام جمعه شهرکرد افزود: رهبر معظم انقلاب همان اول فرمودند که خیلی خوب می‌خواهید بروید یک مدتی هم با اروپا [مذاکره کنید]بروید اما من به این‌ها هم اطمینان ندارم.

نکونام گفت: داریم می‌بینیم با این غربی‌ها هر چه قدر انسان بخواهد رابطه داشته باشد جز ذلت و منت کشیدن و نتیجه عاید نشدن و وقت تلف کردن و از همه چیز ماندن هیچ چیز نصیب ما نمی‌شود.

وی در ادامه گفت: رهبری فرموند بهتر است بروید به سمت برخی از کشورهای شرقی که زمینه‌های بهتری دارند و تعامل بهتر است و راهتان را ادامه بدهید و راه را درست و پررونق و با جسارت و جرات ادامه بدهید و جلو بروید.

امام جمعه شهرکرد افزود: انتظار است مسئولانی که این همه سر سفره برجام نشستند و کشور را معطل گذاشتند بیش از این دیگر معطل نگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار