سردار قنبری خبر داد؛

دستگیری 2 قاچاقچی با یک تُن و 181 کیلوگرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری 2 قاچاقچی و کشف یک تُن و 181 کیلوگرم مواد افیونی در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» خبر داد.
کد خبر: ۳۲۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ - 24November 2018

دستگیری 2 قاچاقچی با یک تُن و 181 کیلو مواد افیونیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در تشریح جزئیات این خبر، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان «سراوان» با کار گسترده اطلاعاتی یک باند قاچاق را که به صورت مسلحانه و با استفاده از خودرو‌های تیزرو قصد جابه‌جایی محموله سنگین مواد افیونی را از مناطق مرزی به عمق کشور داشتند، شناسایی کرد.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با رصد مداوم تحرکات اعضای این باند مسلح، قاچاقچیان را در حال جابه‌جایی مواد مخدر با یک دستگاه پژو پارس در یکی از محور‌های مواصلاتی فرعی شناسایی کردند و با علائم هشداردهنده دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس متواری شد و سرنشین آن به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کرد.

وی ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز جان‌برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر خودرو حامل مواد مخدر را با قانون بکارگیری سلاح متوقف کردند؛ اما قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب به سمت ارتفاعات متواری شدند.

قنبری افزود: در بازرسی از این خودرو 738 کیلو و 670 گرم تریاک، 77 کیلو و 100 گرم هروئین، 26 کیلو و 725 گرم مرفین، 338 کیلو و 670 گرم سایر مواد مخدر و 10 تیغه خشاب به همراه 629 فشنگ کلاش کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری 2 تن از اعضای این باند حرفه‌ای قاچاق در پاکسازی منطقه خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اطلاعاتی و حضور در تمام نقاط استان اجازه نخواهد داد قانون‌شکنان و قاچاقچیان به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار