سردار یزدی در تجمع هزاران نفری بسیجیان:

تشکیل «بسیج ادیان»/ بسیج برای تحقق آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی آماده جهاد است

فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز بسیج برای تحقق آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی آماده جهاد است و شهدایی که از تهران در جبهه مقاومت به شهادت رسیدند خود نیز گواه این ادعاست.
کد خبر: ۳۲۰۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹ - 25November 2018

بسیج برای تحقق آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های بین‌المللی آماده جهاد استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه تهران بزرگ صبح یکشنبه در تجمع هزاران نفری بسیجیان و همایش اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله (ص) که در جوار مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: بسیجیان، فرماندهان، اعضای شوراها و پایگاه‌ها و گردان‌های امام علی (ع)، کوثر، عاشورا و... برای بیعت با امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی اینجا جمع شده‌اند.

وی ادامه داد: ما اگر در گذشته می‌گفتیم که «آماده‌ایم»، امروز می‌گوییم که ما در صحنه حضور داریم و در صحنه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، امنیتی آماده حضور در خط مقدم هستیم.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تصریح کرد: امروز بسیج برای تحقق آرمان‌های انقلاب در عرصه‌های بین المللی آماده جهاد است و شهدایی که از تهران در جبهه مقاومت به شهادت رسیدند خود نیز گواه این ادعاست.

سردار یزدی با بیان اینکه بسیج برای تحقق آرمان‌های انقلابی و بسیج جهان اسلام سر از پا نمی‌شناسد، گفت: امروز حتی این آمادگی وجود دارد که هسته‌های بسیج ادیان را ایجاد کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های بسیج در قالب گروه‌های جهادی در سطح کشور، تاکید کرد: بسیجیان در راستای محرومیت‌زدایی و پیشبرد اقتصاد مقاومتی همواره آماده خدمت‌رسانی هستند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها