سردار نقدی:

تکیه بر ظرفیت‌های داخلی موجب پیروزی کشور در جنگ اقتصادی خواهد شد

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه شهدا با دستان خالی در دفاع مقدس موفق شدند، گفت: امروز ما انرژی، نقدینگی، دانش، منابع و مواد اولیه کافی را در اختیار داریم و باید با دستان پر در جنگ اقتصادی موفق شویم.
کد خبر: ۳۲۰۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۳ - 25November 2018

با استفاده از ظرفیتهای داخلی در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران در ویژه‌برنامه کنگره ملی سرداران و یک هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان اظهار داشت: خداوند راه سعادت انسان را اطاعت از خودش و مخالفت با طاغوت قرار داده است، کلام وحی و آموزه‌های ائمه اطهار مبارزه با طاغوت‌ها و شیاطین را از ما خواسته است و شرط ایمان این است که از کافران تبعیت نکنیم.

وی با بیان اینکه بر اساس آیات قرآن‌کریم کسانی که با پیامبر اکرم (ص) هستند باید با کفار دشمن باشند، افزود: خداوند هیچ دستوری که در وسع بشر نیست به او نمی‌دهد؛ خدا دستور داده است که هیچ راهی برای سلطه کافران بر مسلمانان نباید قرار داد، این موضوع شدنی است، هرچند دشمنان ما دارای قدرت هستند اما ما می‌توانیم که راه تسلط آنان را مسدود کنیم.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران با بیان اینکه باید از شهدا درس گرفت و در مقابل دشمنان ایستاد، عنوان کرد: امروز زمان جنگ اقتصادی با دشمن است، اقتصاد ساده‌ترین مشکلی که است در پیش‌روی انقلاب در این 40 سال قرار گرفته که می‌توان آن را برطرف کرد.

سردار نقدی ادامه داد: روزی که مشکل ما رژیم شاهنشاهی بود، دستمان خالی و دست دشمن پر بود، شاه سلاح، رسانه و حزب سیاسی در دست داشت و دولت‌های دنیا از او حمایت می‌کردند، در این شرایط ملت قیام کرد و با دستان خالی پیروز شد.

وی گفت: در زمان جنگ ما محاصره بودیم، دشمن با تمام تجهیزات به ما حمله کرد اما نتوانست ما را شکست بدهد؛ او در ابتدای جنگ 2 هزار تانک و در پایان هم پنج هزار و 500 تانک داشت، تمام تسلیحاتش افزایش یافت، اما نتوانست موفق شود، اما در مقابل، دستان ما خالی بود و به همت شهدا پیروز شدیم. آنان نترسیدند و یقین داشتند که اگر خدا را اطاعت کنند خدا آنان را یاری می‌کند.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه امروز دستانمان در اقتصاد پر است، تصریح کرد: ما معادن، مواد اولیه، آب و خاک، انرژی، نیروی انسانی، دانش و نقدینگی که مورد نیاز اقتصاد است را در اختیار داریم، دانش فراوانی داریم و دانشجویان ما ماهواره و موشک و پهپاد می‌سازند، نقدینگی زیادی در کشور داریم و این نقدینگی به سمت هر چیزی برود، گران می‌شود، شما شاهد بودید که 50 هزار پراید در مدت چهار دقیقه فروخته شد.

سردار نقدی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب 10 سال است که می‌فرمایند به سمت فعال کردن ظرفیت‌های موجود بروید و چشمتان به خارج نباشد که نفت بفروشید و پولش را دریافت کنید، به جای اینکه تجهیزات نفتی از خارج وارد شود، این تجهیزات در کشور ساخته شود.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: حرف شهدا این است که ما با دست خالی ایستادیم و موفق شدیم؛ امروز دست شما پر است و باید به نتیجه برسید و مشکلات را برطرف کنید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار