برگزاری همایش «شکوه مقاومت» در زاهدان

همایش «شکوه مقاومت» با حضور گسترده هزاران بسیجی در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۲۰۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 26November 2018

برگزاری همایش « شکوه مقاومت» در زاهدانبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، امروز با حضور مسئولان همایش «شکوه مقاومت» با حضور گسترده هزاران بسیجی شیعه و سنی از اقشار مختلف در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد.

در این مراسم سردار «محمد مارانی» فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه، سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوستان نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این همایش اظهار داشت: امروز استان سیستان و بلوچستان الگو و جلوه‌ گاه عینی و واقعی وحدت در سراسر کشور است.

سردار امان‌الله گشتاسبی ادامه داد: وحدت و بسیج دو ثمره ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی است که برای ملت ایران به یادگار گذاشته شد.

وی بیان داشت: وحدت، یکپارچگی و همدلی موجود میان امت های اسلامی باعث شده تا استکبار جهانی با مسلمانان سر جنگ داشته باشد.

این مسئول بیان داشت: متاسفانه برخی کشورها به نام اسلام برای استکبار جنایتکار سفره پهن می‌کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وحدت؛ تنها یک شعار آن هم مربوط به مناسبت یا هفته خاص نیست بلکه اعتقاد قلبی همه مسئولان و مردم است.

وی گفت: با تاکید بر اینکه بسیجی بودن بزرگترین افتخار ما است، خاطرنشان کرد: این افتخار بزرگی برای بسیج است که دشمنان از وجود این نیرو در کشور در هراس است و این فرهنگ را مانعی در راه رسیدن به اهداف شوم خود میبیند.

در ادامه فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور اظهار داشت: بسیج به معنای ایثار و شهادت است و عبارت است از مجموعه‌‌ای که در آن جوانان این مرز و بوم برای کمک به مردم و ایجاد امنیت میهن و حل مشکلات حاضرند تاپای جان ایستادگی کنند.

محمد مارانی با اشاره به اینکه حضور بسیجیان در این تجمع ناشی از ایمان و باور قلبی آنان به تفکر بسیجی است تصریح کرد: در واقع بسیجیان با ایمان صادقانه و باور قلبی وارد میدان شده و برای رسیدن به هدف والای خود از تمامی توان و قدرتشان بهره می‌گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها