مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی:

مطالبات مردمی بدون سانسور از صدا و سیمای خراسان‌جنوبی مطرح می‌شود

«علیرضا آیینه‌دار» گفت: طرح مطالبات مردم همواره یکی از اولویت‌های صدا و سیمای خراسان‌جنوبی بوده است و برنامه‌سازان هیچ‌گونه سانسوری در بحث مطالبات مردمی نباید داشته باشند.
کد خبر: ۳۲۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ - 27November 2018

مطالبات مردمی بدون سانسور از صدا و سیمای خراسان‌جنوبی مطرح می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بیرجند، «علیرضا آیینه‌دار» مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی، در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: ۵۰ عنوان برنامه با زمان ۱۰ هزار دقیقه به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تولید می‌شود.

وی افزود: در همین راستا، حدود ۵ هزار دقیقه برنامه در معاونت سیما تولید می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها ساخت ۵ مستند از شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: این پنج شخصیت، آیت‌الله «سید حسن تهامی»، حجت‌الاسلام «سید حسین آفتابی»، شهید «مهدی امین‌زاده»، حاج «غلامحسین بازاری» و حجت‌الاسلام «اسماعیل فردوسی‌پور» هستند.

آیینه‌دار ۳۶ برنامه میزگرد تلویزیونی به منظور انعکاس دست‌آورد‌های انقلاب اسلامی، مجموعه مستند یاوران انقلاب، مستند ۳۰ دقیقه‌ای با محوریت مقایسه وضعیت خراسان جنوبی قبل و بعد از انقلاب، مسابقه چلچراغ و مستند دستاورد‌های نظام در روستا‌ها را از دیگر برنامه‌های تولیدی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برشمرد.

وی با بیان این‌که در حوزه صدا، پنج عنوان نمایش ۳۰ دقیقه‌ای، ۱۲ قسمت برنامه گفت‌وگو‌محور ۴۵ دقیقه‌ای با عنوان «نود و هفت چهل» تولید می‌شود، متذکر شد: این برنامه‌ها با محوریت گفت‌وگو با انقلابیون و چهره‌های شاخص خراسان جنوبی تولید و پخش می‌شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی ادامه داد: در حوزه خبر نیز ۲ مستند خبری با موضوع پروژه‌های مهم بعد از انقلاب در خراسان جنوبی، ۲۴ گزارش خبری از خدمات نظام و آیتم تریبون آزاد با عنوان پیشنهادات مردم به مسئولان را خواهیم داشت.

آیینه‌دار افزود: در حوزه فضای مجازی نیز تولید چهار قسمت موشن‌گرافیک با عنوان «درباره وزیر دربار» برگرفته از کتاب خاطرات «اسدالله علم»، ۱۰ برنامه یک دقیقه‌ای موشن‌گرافیک با موضوع برترین جایگاه‌های ایران در جهان و ۱۰ اینفوگرافیک با عنوان «چهل سال پایداری» داریم.

وی با اشاره به اینکه هشت آهنگ موسیقی به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز خراسان جنوبی تولید شده است، گفت: این آهنگ‌ها از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش خواهد شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی مطرح کرد: در سال ۹۶ سیمای خراسان جنوبی ۶۳ درصد و در صدا ۲۷ درصد مخاطب داشته که این مهم در ۶ ماهه نخست امسال به ۶۵.۵ درصد در سیما و ۳۰ درصد در صدا رسیده است.

آیینه‌دار ادامه داد: در حوزه میزان و رضایت مخاطب در حوزه سیما، رتبه ۹ و در صدا رتبه ۱۳ را بین مراکز استان‌ها داریم.

وی طرح مطالبات مردم را از اولویت‌های مهم صدا و سیمای خراسان جنوبی دانست و افزود: به برنامه‌سازان توصیه کرده‌ام که در طرح مطالبات مردم هیچ‌گونه سانسوری وجود نداشته باشد.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: به طور متوسط در روز ۲ برنامه با محوریت طرح و پیگیری مطالبات مردم از صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار