استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

امروز تفکر بسیجی به کشور‌های همسایه صادر شده است

«علی‌محمد احمدی» با بیان این‌که اقتدار امروز کشور حاصل تفکر بسیجی است، گفت: امروز این تفکر به کشور‌های همسایه ایران از جمله افغانستان و عراق مصادره شده است.
کد خبر: ۳۲۰۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵ - 27November 2018

اقتدار امروز کشور حاصل تفکر بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، «علی‌محمد احمدی» استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان «بویراحمد»، پنجم آذرماه را برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: هرگاه کشوری مورد هجمه قرار گرفته، از طریق بسیج مردمی بر دشمن پیروز شده است.

وی با بیان این‌که بسیج آمده است تا به محرومان خدمت کند، افزود: اقتدار امروز کشور ما حاصل تفکر بسیجی است که این تفکر از مشارکت مردم در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل نشأت گرفته است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز تفکر بسیجی به کشور‌های همسایه ایران از جمله افغانستان و عراق مصادره شده است.

احمدی ابراز کرد: امروز دشمن خاکریز را به اقتصاد، فرهنگ و فضای مجازی کشانده که در این شرایط هم نیازمند تفکر بسیجی هستیم.

سرهنگ «حمید خرمدل» فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آیین، با بیان این‌که بسیج مظهر اقتدار ایران اسلامی است، گفت: امروز تفکر بسیجی پوزه استکبار را به خاک مالیده است و باید تلاش کنیم با اتکا به این تفکر و با کنار گذاشتن اختلافات سلیقه‌ای، به اهداف و آرمان‌ها دست یابیم.

وی با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر، افزود: در حوزه‌های کشاورزی، آب، برق و گاز پیشرفت‌های زیادی در کشور صورت گرفته که با گذشته قابل مقایسه نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار