مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

بسیج زیباترین تابلو ایثار و فداکاری است

صابر سهرابی بسیج را زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری برشمرد که دارای شاخص‌های حائز اهمیتی همچون فداکاری، توکل به خدا، ایثار و کمک به هموطن است.
کد خبر: ۳۲۰۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۹ - 26November 2018

بسیج زیباترین تابلو ایثار و فداکاری استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان فارس، «صابرسهرابی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سالگرد تشکیل بسیج مستضعفان، یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است گفت: باید به اهمیت و جایگاه ویژه بسیج در جامعه، بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ بسیجی  تلاش شود.

دبیر شورای فرهنگ عومی با تاکید بر اینکه امروز فعالیت‌های بسیجیان در حوزه فرهنگی نیز خود را بخوبی نشان داده است، ادامه داد: فرهنگ بسیجی می‌تواند اعتقاد و ایمان مذهبی و ولایت‌مدارانه جامعه را افزایش دهد و نقطه حائز اهمیت تفکر بسیجی تبعیتی است که از ولایت و رهبری دارند.

سهرابی گفت: بسیج محدود به یک قشر خاص نیست بلکه همه دوستداران انقلاب اسلامی و کسانی که در راستای اهداف انقلاب بدون هیچ چشم‌داشتی در حال خدمت به مردم هستند در زمرۀ بسیجیان محاسبه می‌شوند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: بدیهی است برای دستیابی به فرصت های خدمت به جامعه و تهدیدها و فرصت های پیش روی، بسیج همچنان و بدون وقفه نقش خویش را در حفاظت از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، پشتیبانی از ولایت، مقابله با تهدیدها و توطئه های گوناگون دشمنان ایفا می نماید.

سهرابی در پایان اظهار داشت: روح هیجان طلب جوان، اگر بنا باشد در راه فرهنگی سازنده و سالم، در راهی که می تواند برای کشور مفید واقع بشود، به کار بیفتد، چه سازمانی مهمتر و مطمئن تر از سازمان بسیج است، که خوشبختانه در این مسیر با تشکیل بسیج هنرمندان در فارس، این مهم با اقتدار کار خود را دنبال می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار