رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی:

فرهنگ بسیجی، فرهنگ مقاومت در برابر ظلم است

اسدالله جعفری فرهنگ بسیجی را فرهنگ ایستادگی در برابر ظلم دانست.
کد خبر: ۳۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵ - 26November 2018

فرهنگ بسیجی یک فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین «اسدالله جعفری» رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در اجتماع بزرگ 5 هزار نفری بسیجیان مرکز استان در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد گفت: بسیج یک نهاد ساده نیست بلکه بسیج یک فرهنگ و تفکر است.

وی بیان کرد: بسیج یک جریان فکری، فرهنگی و انقلابی و یکی از تدابیر امام خمینی (ره) برای عبور از مشکلات، چالش‌ها و همچنین تثبیت نظام جمهوری اسلامی و صدور انقلاب بود زیرا اگر بسیج وجود نداشت نظام اسلامی با چالش‌های اساسی مواجه می‌شد.

جعفری با اشاره به اینکه بسیج به عنوان مهم‌ترین، موثرترین و کارآمدترین نهاد در نظام اسلامی توسط امام خمینی (ره) معرفی شد، افزود: نقش بسیج در بین همه نقش آفرینی‌های دستگاه‌ها و نیروهای انتظامی بی بدیل است و این از ثمرات تدابیر امام خمینی (ره) است.

رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی فرهنگ بسیجی را یک فرهنگ ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم دانست و افزود: بسیج، بیداری اسلامی را به کشورهای منطقه صادر کرده است و امروز تفکر بسیجی باعث شده آمریکا، مستکبران و رژیم صهیونیستی در مرزهای برخی از کشورها به زانو بیفتند.

وی در خصوص نقش بسیج در دوران دفاع مقدس گفت: مستشاران نظامی آمریکا در کشور از تجهیزات و امکانات نظامی جمهوری اسلامی ایران آگاه بودند بنابراین صدام را با همکاری 50 کشور مزدور به جنگ با ایران فرستادند ولی آن ها فداکاری و ازخود گذشتگی نیروهای بسیج را در نظر نگرفتند که باعث شد دشمن مجبور به شکست و عقب نشینی شود.

جعفری ادامه داد: بعد از دفاع مقدس بسیج نقش بسزایی در سازندگی ایران ایفا کرد و با جذب نیروهای نخبه، متعهد، توانمند و مخلص توانست کشور را بسازد و خوشبختانه امروزه بسیج توانسته به هنگام گرفتاری حتی در خارج از مرزها کمک رسانی داشته باشد.

وی در پایان گفت: با تفکر و فرهنگ بسیجی می توان تحریم‌ها را دور زد، می توان در برابر رژیم اشغالگر قدس پیروز شد و همچنین همه مسئولین کشور با تکیه بر تفکر بسیجی می توانند از تنگناها عبور کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار