فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی:

باید همه مسائل انقلاب را برای جوانان‌ مرور کنیم/ دشمن می‌خواهد باور‌های مردم را به بن‌بست برساند

سردار «محسن کریمی» گفت: نیاز داریم یک‌بار دیگر همه مسائل انقلاب را با جوانان خودمان مرور کنیم تا برداشت دقیق و کامل و صحیح از این فضا داشته باشند؛ زیرا امروز به دلیل اطلاعات کم و نبود تجزیه و تحلیل دقیق، گرفتار شبهات زیادی می‌شوند.
کد خبر: ۳۲۰۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹ - 27November 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اراک، سردار «محسن کریمی» فرمانده سپاه «روح‌الله» استان مرکزی امروز (سه‌شنبه) در آیین اختتامیه هنرواره استانی «بانوی مقاومت»، با تأکید بر ضرورت تبیین انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: این وظیفه از افرادی که در فضای جامعه هستند و مسائل عمومی جامعه را دنبال می‌کنند بیشتر توقع می‌رود.

وی با اشاره به این‌که در جریان انقلاب اسلامی هرچه به سمت قله می‌رویم کار سخت‌تر می‌شود و تلاش‌ها باید بیشتر شود، افزود: روزبه‌روز بر تعداد لشکریان مخلص خدا افزوده می‌شود و نسل جوان به‌ویژه نسل‌های سوم و چهارم انقلاب، همانند نسل‌های اول و دوم یک ارتباط معنوی و معرفتی و هویتی با اصل انقلاب، معانی انقلاب، مبانی اسلام و خط امام و رهبری برقرار کرده‌اند.

سردار کریمی، دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی را مرهون ارتباط معرفتی بین یاران انقلاب و رهبری و مبانی انقلاب دانست و گفت: اگر قرار است از چالش‌های امروز کشور بیرون بیاییم، نیاز به یک عزم ملی داریم و بایستی دایره را از ۵ میلیون و ۱۰ میلیون و ۸۰ میلیون نفر افزایش دهیم.

وی با بیان این‌که برای شناخت انقلاب بایستی فضای داخلی و بین‌المللی قبل و ۴۰ سال بعد از انقلاب را بررسی کنیم، تصریح کرد: نیاز داریم یک‌بار دیگر همه مسائل انقلاب را با جوانان خودمان مرور کنیم تا برداشت دقیق و کامل و صحیح از این فضا داشته باشند؛ زیرا امروز به دلیل اطلاعات کم و نبود تجزیه و تحلیل دقیق، گرفتار شبهات زیادی می‌شوند.

باید یک بار دیگر همه ی مسائل انقلاب را با جوانانمان مرور کنیم

وی فروپاشی شوروی و وقوع انقلاب اسلامی را ۲ حادثه تاثیرگذار قرن عنوان کرد و افزود: دشمنان ایران اسلامی اذعان دارند که انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی حرف جدیدی را ارائه داد.

سردار کریمی، معنویت را یکی از شاخصه‌های اصلی انقلاب دانست و تشریح کرد: این معنویت می‌خواهد ظلم‌زدایی کند و ظلماتی که در زندگی بشر سایه افکنده را کنار بگذارد؛ لذا مادی‌گرایی غربی نمی‌تواند این کار را انجام دهد، ولی انقلاب اسلامی می‌تواند ظلمات را به زباله‌دان تاریخ بسپارد.

وی بر اساس سخنان برخی از دشمنان، انقلاب اسلامی را زلزله‌ای توصیف کرد که لرزه بر سلطه‌گران بین‌المللی و صهیونیست وارد ساخته است و افزود: قدرت‌مندان دنیا برای حفظ قدرت خود پس از پیروزی انقلاب تلاش‌های فراوانی از جمله انتقال فرهنگ، تربیت جاسوس، کودتا، فرار مغزها، شکل‌دهی انقلاب‌های مخملی و تولید فکر انجام دادند.

فرماندهی سپاه روح‌الله استان مرکزی تلاش‌های دشمن را در راستای تغییر باور‌های مردم دانست و گفت: حتی «ترامپ» هم به آن اشاره می‌کند و می‌گوید ما نیاز داریم ذهن مردم ایران را گروگان بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: رساندن باور‌های مردم ایران به بن‌بست، مهم‌ترین اتفاق ممکن برای دشمن است و این عملیات روانی را به واسطه تکنولوژی که در اختیار دارند مدیریت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار