جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور:

بازار تهران برای اولین بار میزبان سه شهید گمنام خواهد بود

جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور گفت: مراسم تکریم و تدفین پیکرهای پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس دوشنبه، پنجم آبان هم زمان با دومین روز محرم برگزار می شود.
کد خبر: ۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵ - 25October 2014

بازار تهران برای اولین بار میزبان سه شهید گمنام خواهد بود

به گزارش گروه اجتماعی " دفاع پرس "، غلامرضا حسنپور درباره مراسم تدفین پیکر پاک سه شهید گمنام در بازار تهران، گفت: در راستای تجلیل از 10 هزار شهید اصناف، بازاریان تهران برای اولین بار در کنار پیکرهای پاک سه شهید گمنام دفاع مقدس، مراسم گرامیداشت شهدای عاشورای حسینی و دفاع مقدس را شامگاه یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء مصادف با چهارم آبان و اول محرم، در مسجد عزیز الله بازار بزرگ تهران برگزار می کنند.

جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور افزود: بعد از برگزاری مراسم وداع با این شهدا در تاریخ یاد شده، ساعت 9 صبح دوشنبه پنجم آبان مصادف با سوم محرم الحرام نیز مراسم تشییع و تدفین شهدا از مسجد عزیز الله بازار تهران به سمت میدان 15خرداد آغاز می شود و با اقامه نماز ظهر و عصر نیز به پایان می رسد.

حسنپور ادامه داد: قبل از مراسم تدفین ابدان پاک شهدا، سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جمع عزاداران حسینی و تشییع کنندگان شهدا به ایراد سخن می پردازد.

جانشین رئیس سازمان بسیج اصناف کشور درباره مشخصات این سه شهید گمنام هم عنوان کرد: این شهدا به ترتیب 28 سال، 26 سال و 22 سال سن دارند که در مناطق عملیاتی مجنون، فاو و حاج عمران، توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده اند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها