فرمانده سپاه استان فارس:

«ساره جوانمردی» سفیر فرهنگی کشور و الگویی برای بانوان ورزشکار است

سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» بیان اینکه «ساره جوانمردی» در مراسم افتتاحیه پارا آسیایی اندونزی با پوشش کامل اسلامی به‌عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان حضور داشت، گفت: وی سفیر فرهنگی کشورمان در میادین جهانی و بین‌المللی است.
کد خبر: ۳۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۲ - 27November 2018

«ساره حوانمردی» سفیر فرهنگی کشور در میادین بین المللی استبه گزارش دفاع پرس از شیراز، سردار سرتیپ پاسدار «سید هاشم غیاثی» فرمانده سپاه «فجر» استان فارس، صبح امروز (سه‌شنبه) در مراسم تقدیر از «ساره حوانمردی» بانوی قهرمان ورزشی کشور، با بیان این‌که این بانوی ورزشکار بسیجی علاوه بر کسب ۲ مدال طلای رقابت‌های پارآسیایی جاکارتا، پرچمدار کاروان کشورمان در این رقابت‌ها بود، اظهار داشت: «ساره جوانمردی» سفیر فرهنگی کشورمان در میادین ورزشی و الگویی تمام‌عیار برای بانوان ورزشکار است.

وی با بیان این‌که «ساره جوانمردی» در مراسم افتتاحیه رقابت‌ها با چادر و پوشش کامل اسلامی به عنوان پرچمدار کاروان ورزشی کشورمان حضور یافت، افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدال‌آوران کاروان ورزشی پاراآسیایی «جاکارتا»، از پوشش این بانوی ورزشکار تقدیر کردند و آن را صیانت از ارزش‌های دینی و مذهبی در میادین بین‌المللی خواندند.

فرمانده سپاه استان فارس گفت: انتظار می‌رفت مسئولان فارس و به‌ویژه متولیان ورزش استان، از این بانوی ورزشکار به شایستگی تقدیر و نسبت به الگوسازی و معرفی بیش از پیش وی به نسل امروز اقدام کنند.

خاطرنشان می‌شود، «ساره جوانمردی» که رکورددار جهان در رشته تیراندازی است، ۴۱ مدال برون‌مرزی در رقابت‌های جهانی، آسیایی و پارالمپیک را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها