فرمانده سپاه ناحیه گناوه:

بسیجیان به‌خاطر عشق به میهن و دفاع از اسلام و ولایت راهی جبهه‌ شدند

«یاسین اکبا» گفت: بسیجیان تنها به‌خاطر عشق به میهن و دفاع از اسلام و ولایت راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و دراین راه ۸۵ هزار شهید تقدیم کردند که ۴۵ درصد از شهدای دوران دفاع مقدس از این قشر بودند.
کد خبر: ۳۲۰۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 28November 2018

یادواره شهدا، فرصتی جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل امروزیبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «یاسین اکبا» فرمانده سپاه «انصارالحسین (ع)» ناحیه گناوه، در یادواره شهدای محله «شهید بهشتی» این شهر، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا فرصتی مغتنم برای بازخوانی و تبیین دستاورد‌ها و ارزش‌های انقلاب و بازگو کردن یاد و خاطره و زنده نگه داشتن جانفشانی ایثارگران به نسل کنونی است.

وی افزود: شهدای گرانقدر برای دفاع از دین مبین اسلام و پایداری و استقامت کشور فداکاری‌های بسیار انجام دادند که هرگز فراموش نمی‌شود و حق بزرگی بر گردن ملت و کشور عزیز ایران دارند.

اکبا با با بیان این‌که امام راحل برای حفظ بقای نظام و انقلاب آینده‌نگر بود و با درایت عمل می‌کرد که بسیج مستضعفان در این ارتباط تاسیس شد، خاطرنشان کرد: بسیج نقشی مهم در پیروزی جنگ نابرابر تحمیلی علیه ایران داشت و با روحیه جهادی و ایثار اجازه نداد که یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیافتد.

وی گفت: بسیجیان تنها به‌خاطر عشق به میهن و دفاع از اسلام و ولایت راهی جبهه‌های حق علیه باطل شدند و دراین راه ۸۵ هزار شهید تقدیم کردند که ۴۵ درصد از شهدای دوران دفاع مقدس از این قشر بودند.

فرمانده سپاه ناحیه گناوه، بر ضرورت وحدت و همدلی آحاد و اقشار جامعه در برهه کنونی تأکید کرد و افزود: در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان همه سعی و تلاش خود را برای اختلاف و ۲ دستگی بین مردم با نظام و رهبری و تلخ کردن کام مردم در این رویداد مهم به‌کار بسته که آرزوی خود را به گور خواهند برد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار