سرپرست استانداری فارس:

تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران باید به فرهنگ تبدیل شود/ آرمان‌های شهدا باید در سرلوحه کار مسئولین باشد

«یدالله رحمانی» با بیان این‌که باید آرمان‌های شهدا و ایثارگران سرلوحه کار مسئولین قرار بگیرد، گفت: تجلیل و سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران باید به یک فرهنگ خصوصاً در مجموعه مدیریتی تبدیل شود.
کد خبر: ۳۲۰۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 28November 2018

تجليل از خانواده شهدا و ايثارگران باید به فرهنگ تبدیل شود/ آرمان های شهداء باید در سرلوحه مسئولین باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، «یدالله رحمانی» سرپرست استانداری فارس امروز (چهارشنبه) در دومین جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان، با بیان این‌که امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون خون پاک شهدا و ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم است، اظهار داشت: باید قدم‌های محکم‌تری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود و دستگاه‌ها عزم جدی نسبت به ایثارگران داشته باشند.

وی با تاکید بر این‌که نباید یک بخش‌نامه در اداره‌ای اجرا و در دستگاهی اجرا نشود، گفت: یک موضوع را کارشناسی و همراه با ارائه راهکار به این شورا آورده شود تا بدون هرگونه ابهام و با هم‌اندیشی به جمع‌بندی عملیاتی برسیم.

سرپرست استانداری فارس با بیان این‌که باید در هر جلسه حداقل چند مسئله مطرح و حل شود، گفت: تمام زوایای مباحث در نظر گرفته شود و در فواصل برگزاری نشست‌ها، دبیرخانه شورای هماهنگی امور ایثارگران فارس روند اجرای مصوبات قبلی و تکالیف را مورد بررسی قرار دهد.

رحمانی با اشاره به این‌که سیاست دولت حل و فصل امور ایثارگران است، گفت: این‌گونه نباشد که تنها بنیاد شهید ملکف به پاسخگویی باشد، بلکه همه دستگاه‌ها باید در رفع گرفتاری جامعه ایثارگران نقش‌آفرین باشند.

وی همچینن در خصوص بار مالی ناشی از بخشنامه معاون اول رئیس جمهور در بخش درمان ایثارگران به دستگاه‌های اجرایی، گفت: پیرامون این موضوع بررسی‌های لازم انجام شود تا در صورت ابهام و نیاز به ارائه راهکار‌های لازم، با مرکز مکاتبه شود.

سرپرست استانداری فارس تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی استان موظف هستند علی‌رغم همه محدودیت‌ها مشکل درمان جامعه ایثارگران را حل کنند.

رحمانی عنوان کرد: باید از هر راهکاری برای حل مشکل ایثارگران استفاده و از روال عادی جلوتر حرکت کرد و گزارش اقدمات ویژه دستگاه‌ها را شورای هماهنگی گزارش داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار