سردار یزدی خبرداد؛

بازپروری ۴ هزار و ۸۰۰ نفر از معتادان توسط سپاه تهران بزرگ

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: تعداد افرادی که در تهران بزرگ باید وارد فرآیند بازپروری توسط بسیج شوند ۴ هزار و ۸۰۰ نفر است که در مرحله اول ۴۰۰ نفر خواهد بود.
کد خبر: ۳۲۱۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۶ - 28November 2018

۴هزار و ۸۰۰ نفر از معتادین توسط سپاه تهران بزرگ بازپروری می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ عصر امروز در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه سازمان بسیج مستضعفین و ستاد مبارزه با مواد مخدر، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوگاه‌هایی به منظور ترک معتادین متجاهر در ۱۰ استان کشور راه‌اندازی می‌شود که این کار از دی‌ماه بر اساس استانداردهای علمی آغاز خواهد شد.

وی افزود: برای همین منظور شش پارک پیش بینی شده که در این پارک‌ها سم‌زدایی، حرفه آموزی، ایجاد اشتغال و جامعه پذیری انجام می شود البته از مرحله اول که سم‌زدایی است تا مرحله ششم که اجتماع پذیری خواهد بود، فرآیندی یک ساله است که باید طی شود.

سردار یزدی ادامه داد: پیش بینی کردیم فرد معتاد در پارک پنجم با حرفه‌ای که می‌آموزد، تولیداتی را داشته باشد تا محصولات تولیدی را بتوانیم وارد چرخه فروش‌کنیم در واقع به‌گونه‌ای آمورش‌های مهارتی را ارائه می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند در منازل خود نیز تولید داشته باشند.

وی تصریح کرد: تعداد افرادی که باید وارد این فرآیند شوند، چهار هزار و ۸۰۰ نفر است که در مرحله اول ۴۰۰ نفر وارد این پارک‌ها می‌شوند تا فرآیند بازپروری آنها آغاز شود.

انتهای پیام‌/ ۲۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار