سردار «کارگر»:

دفاع مقدس کلید وحدت در کشور است

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان این‌که دفاع مقدس به همه اقشار، ادیان، اصناف و اقوام تعلق دارد و کلید وحدت در کشور دفاع مقدس است، گفت: متأسفانه امروز برخی با استفاده از دفاع مقدس، تلاش می‌کنند تا به هدف‌های نامقدسی برسند.
کد خبر: ۳۲۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲ - 29November 2018

دفاع مقدس نباید اسیر جناح ها باشدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به همراه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، با حضور در منزل «میرزا سلگی» راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد»، با این جانباز سرافراز دیدار کرد.

در این دیدار، سردار کارگر با اشاره به جمله «کسی می‌تواند از سیم خاردار‌های دشمن عبور کند که از سیم خاردار نفس خود عبور کرده باشد» اظهار داشت: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دیداری این جمله را بیان کردند که خودشان نیز گریه کردند؛ این جمله بسیار پرمغز و پر مفهوم است.

سردار کارگر عنوان کرد: در دیدار‌هایی که با رهبر معظم انقلاب داشتیم، ایشان به تجلیل از شهدا تأکید کردند که ما نیز آن‌ها را در برنامه‌های کاری خود قرار دادیم.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید حججی، گفت: شهید حججی اولین کسی نیست که سر از بدنش جدا شد، ولی خدا این شهید را بزرگ و عزیز کرد.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاطرنشان کرد: شهید حججی کاری کرد که یک ملت برای او تعظیم کردند و رهبر انقلاب نیز بر پیکرش حاضر شد و بر تابوتش بوسه زدند.

وی ادامه داد: امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) فرموده‌اند «همان‌طور که مردم بعد از سالیان دور قرارداد «ترکمانچای» را به یاد می‌آوردند و عواقب آن را حس می‌کنند، دفاع مقدس نیز باید طوری باشد و مطرح شود که ۱۰۰ سال دیگر هم مردم از دفاع مقدس یاد کنند و آن‌را حس کنند».

سردار کارگر در ادامه، با بیان این‌که امثال برادر عزیز «میرزا سلگی» راوی کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» برای ما و نسل جوان حجت هستند، گفت: باید از سردار «حمید حسام»  نویسنده آن کتاب نیز یادی کنیم که نعمتی خاص برای ماست.

وی با اشاره به شهدای مطرح استان همدان از جمله شهیدان «صوفی»، «شکری‌پور»، «چیت‌سازیان»، «همدانی» بیان کرد: بچه‌های همدانی در دوران دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند و این استان را روسفید کردند.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در میان ۱۵ مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که در کشور وجود دارد، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس «همدان» اولین و بهترین مرکز در کشور است و تهران و دیگر استان‌ها برای ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خود از همدان الگو گرفتند.

وی با بیان این‌که دفاع مقدس نباید اسیر جناح‌ها باشد، افزود: اصلاح‌طلب و اصولگرا و جناح‌بازی برای دفاع مقدس سم است و نباید اجازه داد تا با جناح‌بازی، دفاع مقدس کوچک شود.

سردار کارگر ادامه داد: دفاع مقدس به همه اقشار، ادیان، اصناف و اقوام تعلق دارد و کلید وحدت در کشور همین دفاع مقدس است که باید حفظ شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز برخی با استفاده از دفاع مقدس، تلاش می‌کنند تا به هدف‌های نامقدسی برسند؛ پس باید بیشتر مراقب باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار