معاون پارلمانی آستان قدس رضوی:

جمهوری اسلامی ایران مسیر رشد خود را در سطح بین‌الملل بی‌وقفه طی می‌کند

حجت‌الاسلام «حسن ملک محمدی» گفت: جمهوری اسلامی ایران طی گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، مسیر رشد شتابنده خود را در سطح بین‌الملل بی‌وقفه طی می‌کند که از جمله این دستاورد‌ها می‌توان به خودکفایی عرصه‌های نظامی، علمی و دفاعی اشاره داشت که ایران رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۲۱۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ - 29November 2018

اتحاد و حفظ دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس راههای دفع تهدید دشمنانبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «حسن ملک محمدی» معاون پارلمانی آستان قدس رضوی، در سومین نشست مجمع علما و فضلای دامغان، با بیان اینکه ایرانی‌ها طی تاریخ بشریت از جمله ملت‌های درخشان بوده‌اند، اظهار داشت: دشمنان که با پیروزی انقلاب و دفاع مقدس منافع خود را در خطر دیدند، درصدد ضربه زدن به این نهال نوپا برآمدند که تنها راه دفع تهدیدات، اتحاد و حفظ از دستاورد‌های انقلاب است.

وی با بیان این‌که در این شرایط حساس کنونی پشتیبانی از نظام ضروری است، اضافه کرد: با طی کردن مسیر انقلاب و ولایت، قادر خواهیم بود ترفند و توطئه‌های دشمنان را همچون چهار دهه گذشته نقش بر آب کنیم.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی با بیان این‌که جمهوری اسلامی ایران حول محور وحدت و عظمت اداره می‌شود، اظهار داشت: بزرگ‌ترین نعمت در جمهوری اسلامی ایران وجود ولایت است که باید قدردان این گوهر بزرگ و ارزشمند باشیم.

حجت‌الاسلام ملک محمدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران طی گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب، مسیر رشد شتابنده خود را در سطح بین‌الملل بی‌وقفه طی می‌کند که از جمله این دستاورد‌ها می‌توان به خودکفایی عرصه‌های نظامی، علمی و دفاعی اشاره داشت که ایران رتبه‌های خوبی را به خود اختصاص داده است.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره ۲۵ شهید والامقام روحانی دامغان و نقش حوزه‌های علمیه در کمک به رشد و توسعه فرهنگی کشور، اضافه کرد: سیره زندگی رسول خدا (ص) باید الگویی برای روحانیان باشد تا با نقش هدایتی خود بتوانند وحدت امت‌های اسلامی را در جهان محقق کنند.

معاون پارلمانی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: سعادتمند کردن انسان‌ها از اهداف رسول گرامی اسلام (ص) بود که از این طریق هدایت جامعه و تشکیل حکومت همچنان ادامه‌دار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار