پیام تسلیت سردار کارگر به فرمانده سابق ناجا

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت ‌عمه سردار‌ اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۲۱۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ - 29November 2018

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پیامی درگذشت عمه سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده سابق ناجا را ‌تسلیت گفت.  

متن این پیام به شرح زیر است:

«انالله و انا الیه راجعون»
‌برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم

با درود و  صلوات بر حضرت  محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهداء سلام

با احترام، درگذشت عمه گرامی­تان‌ ام­‌الشهید مرحومه مغفوره حاجیه خانم عفت احمدی­ مقدم، باعث تأثر و تألم خاطر گردید.

بی­ شک تربیت فرزندانی شجاع و ایثارگر همچون شهید والامقام حمیدرضا جلالی‌ که تفکر، تعهد و عمل خالصانه­ و بصیرت افزایشان در دامان پر مهر و تقوای شیرزنانی رشید و مادرانی مؤمنه که در مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیها) درس آموخته­‌اند، امکان­پذیر است.

یقیناً امروز انقلاب اسلامی ایران، مدیون و مرهون رشادت و فداکاری زینب­‌گونه این مادران و پدران عزیز و گرانقدر شهدا می‌­باشد.

اینجانب درگذشت این مادر مهربان، فداکار و خادمه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) را به جناب­عالی و خانواده معزی تسلیت و تعزیت عرض می­‌نمایم.


از درگاه ایزد منان برای روح ملکوتی و مطهر آن بانوی باتقوا، علوّ درجات و هم­نشینی با اهل بیت عصمت و طهارت سلام الله علیها و برای جناب­عالی و سایر بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

رئیس بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس‌

سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها