سردار محمدرضا نقدی:

ایران اسلامی مسیر توسعه را طی می­‌کند و آمریکا رو به اضمحلال است/ انقلاب اسلامی به سرسپردگی­‌ها پایان داد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه گفت: اگر ایران سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۷ را مورد بررسی قرار دهیم و اوضاع آمریکا را نیز در مدت این ۴۰ سال ارزیابی کنیم، متوجه خواهیم شد که ایران اسلامی مسیر رشد و توسعه را طی می­‌کند و در مقابل آمریکا رو به اضمحلال است.
کد خبر: ۳۲۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵ - 29November 2018

ایران اسلامی مسیر توسعه را طی می­‌کند و آمریکا رو به اضمحلال است/ انقلاب اسلامی به سرسپردگی­‌ها پایان دادبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (پنج‌شنبه) در نشست تبیین و گفتمان­‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد، با بازخوانی تاریخ انقلاب اسلامی، اظهار داشت: دشمن در عرصه‌­های مختلف به رویارویی با انقلاب اسلامی پرداخت، اما طرح‌­های دشمن یکی پس از دیگری با شکست مواجه شدند و امروز شاهد آن هستیم که استکبار رو به افول است.

وی افزود: ۴۰ سال است که استکبار، تهاجم فرهنگی را علیه مردم ایران اسلامی اعمال کرده است و به دنبال آن بوده تا از جنبه‌­های معرفتی و اعتقادی، مردم کشورمان را از پای بیاندازد، اما خروجی تهاجم فرهنگی این شد که جوانان این مرز و بوم برای حضور در جبهه مقاومت اشک می‌­ریزند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه ادامه داد: حضور ۲ میلییون نفر از جوانان در پیاده­‌روی اربعین و پررنگ شدن عاشورا، نیمه‌شعبان و اعتکاف، خود نشانه­‌های دیگری است که دشمن در تهاجم فرهنگی شکست خورده است.

وی با اشاره به این‌که استکبار با اعمال تحریم­‌های اقتصادی فلج‌کننده راه به جایی نبرده است، گفت: اگر ایران سال ۱۳۵۷ تا سال ۱۳۹۷ را مورد بررسی قرار دهیم و اوضاع آمریکا را نیز در مدت این ۴۰ سال ارزیابی کنیم، متوجه خواهیم شد که ایران اسلامی مسیر رشد و توسعه را طی می­‌کند و در مقابل آمریکا رو به اضمحلال است.

سردار نقدی در ادامه به مقایسه نظام پادشاهی و نظام اسلامی پرداخت و اظهار داشت: استقلال ره‌آورد انقلاب اسلامی بود؛ ایران در دوران طاغوت زیر چکمه استکبار بود و برای اداره کشورمان در خارج تصمیم‌­گیری می­‌شد، آمریکایی­‌ها برای اداره کشور ما برنامه می‌­دادند و در تمام حوزه­‌ها نیز مستشار داشتند، ایران ۱۰۰ درصد در اختیار آمریکایی­‌ها بود و زمامداران ایران هیچ اختیاری از خود نداشتند؛ تا این‌که انقلاب اسلامی آمد و به همه این سرسپردگی­‌ها پایان داد.

وی تصریح کرد: مردم‌سالاری از دیگر نتایج انقلاب اسلامی است؛ چند هزار سال مردم اسیر حاکمیت استبداد و دیکتاتوری پادشاهان بودند، تا این‌که انقلاب آمد و آزادی را برای ملت ما به ارمغان آورد. امروز نیز استقلال در کمال و آزادی در اوج قرار دارد و مردم‌سالاری نمونه‌­ای داریم که در هیچ کجای دنیا وجود ندارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در با بیان این‌که ولایت فقیه ضامن استقلال و آزادی ماست، گفت: انقلاب اسلامی برای مردم ایران و جوامع بشری برکاتی را به همراه داشته است که یکی از این برکات نجات مردم ایران از نظام پادشاهی بود که چیز کمی نیست و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار