مسلمانان کشمیر چشم انتظار کمک برادرانشان

همزمان با ماه محرم؛ فراخوان کمک به سیل زدگان مسلمان کشمیر +عکس

امروز شیعیان کشمیر که از محبان امام(ره) و جمهوری اسلامی ایران هستند بیش از پیش به کمک برادرانشان نیازمندند.
کد خبر: ۳۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵ - 26October 2014

همزمان با ماه محرم؛ فراخوان کمک به سیل زدگان مسلمان کشمیر +عکس

به گزارش خبرنگار بین الملل دفاع پرس، تابستان امسال در پی بارش شدید باران از روز نخست ماه سپتامبر  به مدت قریب به یک هفته، رودخانه اصلی این منطقه طغیان کرد و سیلی بی سابقه را در تاریخ 100 ساله اخیر این منطقه رقم زد. شهر "سرینگر" مرکز این منطقه با جمعیتی بالغ بر یک میلیون نفر، عملا به زیر آب رفت و تنها بخش ها کوچکی از این شهر از سیل در امان ماند. ارتفاع آب در برخی مناطق شهر به 3 متر رسید و مردم بی پناه برای نجات جان خویش ناچار به طبقه های فوقانی منازل خود رفتند و بعضا روزهای متمادی را گرسنه و تشنه در انتظار کمک ماندند.
 
در حال حاضر با فرارسیدن فصل سرما در کشمیر و بارش برف در این منطقه شرایط زندگی را برای سیل زدگان شیعه کشمیر دشوار و گاه غیر ممکن کرده است.
 
گروهی از شاهدان عینی و شهروندان کشمیر که از شرایط سیل زدگان این منطقه و نبود کمک های بین المللی اطلاعاتی در دست داشتند در گفت و گو با دفاع پرس گوشه هایی از شرایط سخت زندگی مسلمانان در این منطقه را بازگو کردند.
 
ارشد حسین از شاهدان کشمیری سیل اخیر در کشمیر گفت: کمک رسانی دولت به سیل زدگان از آن زمان تاکنون بسیار محدود بوده و هست بیشتر از 2 هزار خانه دیگر قابل سکونت نیست و 3 هزار خانه کاملا ویران شده است.
 
ارشد حسین اظهار داشت: با سرد شدن هوا در زمستان برخی از مردم به مدارس دولتی پناه می برند و عده دیگر در خیابان ها پناه گرفتند. شرایط نا مساعدی بر مردم کشمیر حاکم است هوا روز به روز در حال سرد شدن است و خیلی از مردم کشمیر لباس هم بر تن ندارند برف زیادی در کشمیر باریده و نیازهای اولیه هم به سختی تامین می شود.
 
بنابراین گزارش همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) و در دهه نخست محرم از طریق درگاه آن لاین پرداخت کمک های مردمی اتحادیه بین المللی امت واحده به آدرس :
 
http://unified-ummah.org/payment-keshmir.php
 
و شماره حساب 3513-802-07874417-002 نزد بانک انصار به نام «جامعه ایمانی مشعر» و نیز شماره شبا Ir890630351380207874417002 به نام «جامعه ایمانی مشعر»
 
برای کمک به سیل زدگان کشمیری معرفی می شود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ح
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار