در راستای رزمایش تولید محتوای دیجیتال بسیج صورت گرفت؛

آغاز هشتگ «#خاکریزهای_برخط» با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)»

مسئول فضای مجازی پایگاه بسیج «شهید نواب صفوی» سمنان گفت: بنا به فرمان آغاز رزمایش سراسری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، فعالیت پایگاه بسیج «شهید نواب صفوی» سمنان با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)» و هشتگ فضای مجازی #خاکریزهای_برخط آغاز شد.
کد خبر: ۳۲۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 01December 2018

آغاز هشتک «#خاکریزهای_برخط» با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)»«سبحان مهرکوشان» مسئول فضای مجازی پایگاه بسیج «شهید نواب صفوی» سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: بنا به فرمان آغاز رزمایش سراسری رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج توسط سردار «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج، فعالیت این مجموعه در رزمایش با رمز «یا امام حسن مجتبی (ع)» و هشتگ فضای مجازی #خاکریزهای_برخط آغاز شد.

وی با بیان این‌که ضرورت بسیج فکری و فرهنگی برای گفت‌وگو با مخاطب جهانی در فضای مجازی مهم است، گفت: توجه به میدان عمل، نشر و ارتباطات بسیار در این زمینه تعیین‌کننده است.

مهرکوشان تصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند با تمرکز بر مسائل فکری، ایدئولوژیک و فرهنگی و در واقع با گشودن جبهه جنگ نرم، به اهداف خود برسند؛ طبیعتاً راه مقابله با جنگ نرم این است که درک کنیم که این هم یک نوع جنگ است.

مسئول فضای مجازی پایگاه «شهید نواب صفوی» سمنان ادامه داد: میدان افکار مردم و مومنین، عرصه کارزار امروز است؛ امروز در یک میدان جنگ و کارزار حقیقی قرار داریم و این کارزار فکری به هیچ وجه به زیان ما نیست، بلکه به سود ماست و اگر وارد این میدان شویم، آن‌چه که نیاز ماست اعم از مهمات تفکر اسلامی و انبار‌های معارف الهی و اسلامی را بیرون بکشیم و صرف کنیم، قطعاً برد با ماست.

مهرکوشان خاطرنشان کرد: امروز چه در میدان جنگ نظامی و چه در میدان جنگ نرم، محکم و استوار و با پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با پیروی از فرامین فرماندهی معظم کل قوا، در مقابل دشمن بزدل، ایستادگی و مقاومت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار