سردار «کارگر» در جمع فرماندهان عالی نیروهای مسلح استان همدان:

فرماندهان باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند/ امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: فرماندهان باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند.
کد خبر: ۳۲۱۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 29November 2018

فرماندهان باید در دانشگاه‌ها حضور داشته باشند/ همدان در عملیات مرصاد خوش درخشیدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از همدان، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با حضور در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان در نشست صمیمی با فرماندهان نظامی استان شرکت کرد.

در این نشست که در سالن جلسات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس همدان برگزار شد فرماندهان برای فعالیت و همکاری بیشتر با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.

در ادامه این جلسه سردار «کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار داشت: فرماندهان باید در دانشگاه‌ها حضور فعال داشته باشند و تدریس کنند.

وی افزود: من همیشه دوست داشتم به استان همدان سفر کنم، چرا که همدان استانی است که در عرصه دفاع و حفظ آثار خوش درخشیده است که می توان اسوه این امر را سردار شهید «حسین همدانی» دانست.

وی در ادامه با اشاره به دلاوری های رزمندگان در عملیات مرصاد عنوان کرد: همدان در عملیات مرصاد نیز بسیار عالی درخشید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: نیروهای مسلح خادم مردم هستند و برای مردم باید کار کنند و بدانید آینده نظام بسیار درخشان است.

کارگر خاطر نشان کرد: موزه دفاع مقدس متعلق به همه یگان هاست، ما فقط خادم هستیم و باید همه تلاش کنیم تا این موزه حفظ شود.

وی در ادامه بیان کرد: در شورای هماهنگی دفاع مقدس همه دخیل هستند و ریاست آن با استاندار است که در جهت بهبود کیفیت موزه ها باید همگی تلاش کنیم. 

در ادامه سردار کارگر با اشاره به امنیت امروز کشور گفت: این امنیت حاصل و مرهون خون شهداست و ما مدیون آنها هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت بالای استان همدان در بحث حفظ آثار و دفاع مقدس عنوان کرد: باید سعی شود این استان به خوبی به کشور معرفی شود و شما هم باید تلاش کنید تا موزه دفاع مقدس را به گردشگران بهتر معرفی کنید.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان سخنانش افزود: نباید دفاع مقدس را جناحی کنیم و ورود به این قضیه برای دفاع مقدس سم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار