امام جمعه زاهدان:

تهاجم فرهنگی و تفرقه مهم‌ترین تهدید برای جامعه اسلامی است

امام جمعه زاهدان گفت: امروزه از مهم‌ترین عواملی که جامعه ایرانی را تهدید می‌کند، تهاجم فرهنگی و تفرقه است.
کد خبر: ۳۲۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ - 30November 2018

تهاجم فرهنگی و تفرقه مهمترین تهدید برای جامعه اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «عباسعلی سلیمانی» امام جمعه زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: روز شنبه سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه (س) به شهر قم است که در زمان عزیمت این بانو از مدینه به سمت ایران بسیاری ایشان را همراهی کردند و وجود مبارک حضرت معصومه وحشت به دل حکومتی‌ها می‌انداخت؛ زیرا ایشان مدافع به حق امامان معصوم بودند.

وی افزود: حضرت فاطمه معصومه (س) را مسموم کردند که ایشان به اطرافیان گفتند من را به قم ببرید که آنجا محل شیعیان ما است، ایشان وارد قم شده و به مدت 17 روز در بستر بیماری بودند که بعد از این مدت چشم از جهان فروبست و قبر مبارک بی بی در شهر مقدس قم قرار دارد.

خطیب جمعه زاهدان افزود: از آن زمان تا به امروز شهر قم به برکت وجود این بانوی بزرگ اسلام مردم روی آوردن به سمت این شهر و قم شده یکی از بزرگترین شهرهایی که برای اسلام محمدی و فاطمی تبلیغ شده است.

سلیمانی در ادامه خطبه‌های نمازجمعه گفت: بزرگترین خطری که امروز ایران اسلامی را تهدید می‌کند، تحریم، جنگ، بمب هسته ای و این طور مسائل نیست، بلکه تهاجم فرهنگی و تفرقه است.

خطیب نماز جمعه زاهدان افزود: در هفته وحدت دیدیم که بسیاری مهمان های خارجی و سفرای کشورهای اسلامی میهمانان رهبر انقلاب بودند، این درحالی است که در گوشه‌ای از کشور عزیزی، تعدادی از برادران و علمای اهل سنت را به قتل می‌رسانند به جرم اینکه برای وحدت تبلیغ می‌کنند.

وی ادامه داد: ما در ایران اسلامی شیعه و سنی نداریم. ما وحدت داریم. بلوچ، ترکمن و فارس نداریم. همه ما ایرانی هستیم و علاقه‌مند به ملیت و حکومت و رهبری و علاقه‌مند به این نظام هستیم؛ اما دشمن همیشه برای تفرقه‌افکنی آماده است و می‌خواهد با تفکر خود مردم را نابود کند.

سلیمانی افزود: همه ما ایرانی هستیم و همه ما از یک امنیت بهره می‌بریم و همه ما در یک حکومت زندگی می‌کنیم؛ اما عده‌ای می آیند با قتل یک انسان پاک رابطه بین دو مذهب را خدشه‌دار می‌کنند و می‌خواهند بین دو مذهب شکاف بیاندازند.

امام جمعه زاهدان در پایان، اقدام عوامل تفرقه‌انداز بین مذاهب اسلامی را محکوم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار