معاون فرمانداری جویبار تأکید کرد؛

ارائه درست عملکرد و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به مردم

معاون فرمانداری جویبار گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته که مردم را نسبت به این نظام مأیوس کند و ما وظیفه داریم عملکرد و دستاوردهای نهادها را به درستی به مردم ارائه دهیم.
کد خبر: ۳۲۱۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳ - 01December 2018

ارائه درست عملکرد و دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب به مردمبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، «خسرو طالبی» معاون فرمانداری جویبار امروز در جلسه هماهنگی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دستاوردهای بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران در ۴۰ سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در بحث نانو تکنولوژی و سلول های بنیادی جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم و در رشد علمی نیز ایران در جایگاه نخست جهانی قرار دارد.
 
طالبی حضور مردم در صحنه را یکی از مولفه های قدرت در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: دشمن تمام توان خود را گذاشته که مردم را نسبت به این نظام مأیوس کند و ما وظیفه داریم عملکرد و دستاوردهای نهادها را به درستی به مردم ارائه دهیم.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر کارگزاران نظام رسالت سنگینی بر دوش دارند، عنوان کرد: در روستاها باید برنامه‌های متنوعی برگزار شود و در شهر جویبار و کوهی خیل نیز برنامه‌ها گسترده‌تر اجرا شود.
 
این مسئول تاثیر‌گذاری برنامه‌های دهه فجر را در بین دانش آموزان مهم خواند و گفت: در این ۴۰ سال انتخابات بی‌شماری در کشور برگزار شده و این نشان از تقسیم قدرت انقلاب بین اقشار جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها