حماس: راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق تمام اهداف ادامه خواهد یافت

یک عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین بر ادامه راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت و شکستن محاصره تا تحقق کامل اهداف آن تاکید کرد.
کد خبر: ۳۲۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ - 01December 2018

حماس: راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق تمام اهداف ادامه خواهد یافتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، «خلیل الحیه» از اعضای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با تاکید بر ادامه راهپیمایی‌های بازگشت تا تحقق اهداف آن اظهار داشت: تفاهماتی را میانجیگران با اشغالگران اسرائیلی برای کاهش و شکستن محاصره نوار غزه انجام دادند.

وی با بیان اینکه ضرورت دارد تحریم‌های تحمیلی از سوی تشکیلات خودگردان فلسطین علیه نوار غزه لغو شود، اظهار داشت: آشتی یک مسأله لازم و ضروری ملی است و ما در نشست با دوستان در مصر موضع تعهدآور خود نسبت به موضع ملی و ضرورت رسیدن به وحدت ملی مطابق با تفاهمات و آنچه درباره آن توافق شده به ویژه توافق 2011 تشریح کردیم.

الحیه خاطرنشان کرد نمی‌توان با وجود ادامه تحریم‌های تحمیلی علیه نوار غزه به سمت وحدت ملی و آشتی پیش رفت،‌ مصر در جریان موضع تمام گروه‌ها قرار گرفته است که همه آنها خواهان تشکیل فوری دولت وحدت ملی و تشکیل مجلس وحدت ملی و همچنین برگزاری انتخابات هستند تا ملت فلسطین آنچه را می‌خواهد، خود تصمیم بگیرد.

بر اساس گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، عضو جنبش حماس با دیگر در این خصوص تاکید کرد: پیش از هر چیزی لغو تحریم ها که خواسته ملت فلسطین است، در اولویت قرار دارد.‎

وی افزود: اگر برادران جنبش فتح بر اساس توافقنامه امضاء شده، آماده آشتی باشند، ما نیز آماده هستیم.

الحیه درباره کندی پیشرفت در روند کاهش محاصره غزه از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی اظهار داشت: این رژیم باید به تفاهماتی که با نظارت مصر، قطر و سازمان ملل صورت گرفت، متعهد باشد.

عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: راهپیمایی های ما ادامه دارد و ما با بر شیوه‌ها و ابزار آن تسلط داریم و این کار تا پایان یافتن دائمی و نهایی محاصره غزه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها