در نشست فراکسیون مستقلان ولایی با حضور سردار غیب‌پرور مطرح شد؛

لزوم همراهی با بسیج برای عبور کشور از پیچ سخت تاریخی/ بسیج یکی از مؤثرترین یادگاران امام است

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: در این جلسه بر لزوم همراهی و کمک به بسیج برای عبور دادن کشور از این پیچ تاریخی تاکید شد.
کد خبر: ۳۲۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ - 02December 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون با حضور فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین، فرماندهان بسیج سازندگی از جمله سردار غیب‌پرور، سردارجوکار، سردار غلامی، سردار آزادی، سردار کلیشادی و آقای نصر برگزار شد.

وی افزود: جلسه خوبی امروز به مناسبت هفته بسیج برگزار شد که در خصوص چگونگی تعامل بیشتر مجلس با سپاه و به ویژه بسیج که یکی از مؤثرترین یادگاران امام راحل است بحث و تبادل نظر شد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی چگونگی تعقیب برنامه‌های بسیج در جهت ارتقا بخشیدن به سال 1398 و همچنین پیگیری مباحثی که در بودجه سال 97 داشتند به ویژه در حوزه سازندگی را از جمله موارد بحث شده در جلسه امروز فراکسیون مستقلین خواند و افزود: در حوزه سازندگی مباحث اجتماعی، تقویت بنیان خانواده، تقویت حوزه آموزش، ابتکارات و خلاقیت حوزه بسیج و همچنین رفع مشکلات احتمالی بسیج در مباحث قانونی و همچنین مباحث اعتباری جهت اینکه بسیج بتواند ماموریت‌های خود را به نحو مطلوب‌تر و بهتری انجام دهد، مباحث خوبی مطرح شد.

وی همچنین یادآور شد: با توجه به اینکه بسیج در همه حوزه‌ها چه در حوزه فرهنگ و چه در حوزه آموزش و صنعت و کشاورزی و سلامت دارای نیرو‌های متخصص، مجرب و متعهد است، بنابراین باید جهت رفع مشکلات کشور به ویژه در شرایط تحریمی ضمن افزایش تعامل و رفع اختلافات و نزدیکی بیشتر گروه‌ها و جناح‌ها به همدیگر به بسیج کمک کنند تا بسیج بتواند کشور را از این پیچ سخت عبور دهد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها