سردار یزدی در جلسه شورای شهر تهران اعلام کرد؛

آمادگی بسیج برای همکاری با شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندان

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بسیج و بسیجیان در اردوگاه هیچ حزبی نیستند، بلکه در اردوگاه رهبر انقلاب آماده خدمت به مردم هستند.
کد خبر: ۳۲۱۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ - 02December 2018

آمادگی بسیج برای همکاری با شهرداری و خدمت‌رسانی به شهروندانبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «محمد رضا یزدی» فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ صبح یکشنبه در صد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با تبریک هفته بسیج و تبریک به پیروز حناچی شهردار تهران اظهار داشت: در سال گذشته با حضور نجفی (شهردار اسبق) در شهرداری تهران گفتم که هر قدمی که برای تسهیل در رفت و آمد مردم باشد، ما آماده کمک هستیم و امروز هم آماده هستیم تا در عرصه خدمت به مردم تهران حضور داشته باشیم.

وی ادامه داد: بسیج فقط برای دفاع نبوده، بلکه برای حضور در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و امنیتی نیز آماده است و امروز در نقاط مختلف تهران برای خدمت به مردم وارد عمل شده‌ایم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه بسیج امروز برای در حاشیه شهر‌ها برای محرومیت‌زدایی و مقابله با معضلاتی چون طلاق و اعتیاد در حال فعالیت است، گفت: امروز بسیج و سپاه تهران آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری اعلام می‌کنند.

سردار یزدی با اشاره به اینکه در سال گذشته در روز درختکاری حدود۱۰۰ هکتار در اطراف تهران درختکاری کردیم، گفت: همچنین در سال گذشته زمانی که برف شدید شد و معابر دچار یخ‌زدگی شد، بسیجیان به کمک شهرداری آمدند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حدود ۵۰۹ منزل و سه مدرسه توسط بسیجیان مرمت و بازسازی شد؛ همچنین بیش از ۱۲ هزار سبد کالا و بیش از چهار هزار سرویس جهیزیه میان نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) با اشاره به پروژه‌های عمرانی این سپاه گفت: هزار پروژه عمرانی و غیر عمرانی در عرصه‌های اشتغال‌آفرینی، قرآنی، آموزشی، درمانگاه تک‌تخصصی و چندتخصصی در مناطق مختلف در حال اجراست.

این مقام نظامی با بیان اینکه امنیت تهران از بزرگ‌ترین مثال‌هایی است که زده می‌شود، افزود: شرایط خوبی در تهران داریم و باید شرایط را بهتر از گذشته کنیم.

سردار یزدی تأکید کرد: بسیج و بسیجیان در اردوگاه هیچ حزبی نیستند؛ بلکه در اردوگاه رهبر انقلاب آماده خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار