نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی:

انقلاب اسلامی نقطه عطف حکومت‌های بشری است/ امر به معروف نسخه شفابخش مقابله با تهدیدات جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی انقلاب اسلامی را نقطه عطف حکومت‌های بشری بر شمرد.
کد خبر: ۳۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ - 02December 2018

انقلاب اسلامی نقطه عطف حکومت‌های بشری است/ امر به معروف نسخه شفابخش مقابله با تهدیدات جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از ساری، حجت الاسلام «سیدعلیرضا ادیانی» نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه هشتمین دوره بصیرت غیر تمرکزی استانی که در ساری برگزار شد، با اشاره به اهمیت بصیرت و امر به معروف و نهی از منکر در اسلام، اظهار داشت: از آنجایی که تمامی پدیده های اجتماعی همانند نظام مقدس جمهوری اسلامی و سایر رخدادها دستخوش خطرات و تهدیداتی هستند، این تهدیدات را می توان به دو دسته تهدیدات داخلی و خارجی تقسیم بندی کرد.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی تصریح کرد: از آغاز اسلام برای برون رفت از تهدیدات خارجی که معمولا از دوران کهن، استعمارگران همواره با نظام سخت و قدرت نظامی آن را مورد تهدید قرار می دادند، خداوند متعال جهاد را قرار داده است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در اسلام آمریکایی جهاد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما این است که نگذاریم شعله جهاد در اسلام به فراموشی سپرده شود و فرهنگ شهید و شهادت که چراغ راه ملت است از بین برود.
 
حجت الاسلام ادیانی عنوان داشت: در دوران دفاع مقدس برای اولین بار در تاریخ ایران با ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و با هدایت های مدبرانه امام (ره) در جنگی که همه دنیا علیه جمهوری اسلامی آغاز کرده بود حتی یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار نگرفت.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان نظامی نوپا، علیرغم انتظارات برخی ها که با به وجود آوردن جنگ تحمیلی کار آن را تمام شده می دانستند، همچنان پابرجا مانده است، افزود: با مطالعه کتاب ها و خاطرات رزمندگان اسلام درمی یابیم که این روحیه جهادی و اعتقادی رزمندگان ما بود که دشمن را به عقب راند.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن با راه اندازی جنگ های مختلف در منطقه راه های مختلفی را برای مقابله با انقلاب اسلامی آزموده است، تصریح کرد: آمادگی هرچه تمام تر، جهاد و غبار زدایی از چهره انقلاب از راهکارهای مقابله با دشمن است.
 
رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی نقطه عطف حکومت های بشری است، گفت: خداوند برای آفت های درونی و فروپاشی تهدیدات از چهره اسلام امر به معروف را قرار داده است.
 
حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: دشمن که خوب فهمیده است توان مقابله با اسلام را ندارد با شکست از به کارگیری ترفندهایی نظیر گفتمان نرم و تاکتیک های سخت به تهدیدات نرم روی آورده است.
 
وی در ادامه با اشاره به موضوع و اهمیت بصیرت گفت: بصیرت یعنی فقه عمیق، یعنی صحنه رویارویی را ببینیم، خطوط را تشخیص داده، بازیگران صحنه و جریانات سیاسی را بشناسیم و فهم سیاسی داشته باشیم.
 
نماینده ولی فقیه در نیروی انتظامی با اشاره به موضوع تهاجم فرهنگی و عدم پذیرش موضوع به اسم توسعه توسط برخی افراد نا آگاه گفت: توسعه اقتصادی در ادامه خود توسعه سیاسی را می طلبد که طرح این موضوع به عنوان یک موضوع استعماری و تهاجم فرهنگی بوده است.
 
حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه کنار گذاشتن دین در نسخه مدرنیته کردن و توسعه غربی ها برای جمهوری اسلامی ایران همان تهاجم فرهنگی است، افزود: با طرح این موضوعات واجبات بزرگتری از بین می روند.
 
رئیس عقیدتی سیاسی ناجا امر به معروف را نسخه شفابخش مقابله با تهدیدات جمهوری اسلامی برشمرد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر در نظام اسلامی، خود مراقبتی، خودپایی و توجه به ارزش هاست و وقتی در جامعه ای امر به معروف فراموش شود، آفت های درونی توسعه پیدا کرده و ارزش ها غیر ارزش می شوند، جامعه دچار بی هویتی شده و مواردی نظیر علم اندوزی، دفاع و حجاب در آن بی ارزش شده و دچار آسیب های اجتماعی می شود.
 
حجت الاسلام ادیانی در پایان امر به معروف را دستگاه خود پالایشی اسلام از آفات درونی برشمرد و با تاکید بر خود مراقبتی گفت: بالاترین بصیرت ها وقوف انسان بر خود است و اینکه انسان بر خودش بصیر باشد و وجود خود را ببیند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار