با صدور دستور رئیس قوه قضائیه؛

اژه ای عازم اصفهان شد

حجت الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه ای» معاون اول قوه قضاییه صبح امروز(یکشنبه) عازم اصفهان شد.
کد خبر: ۳۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱ - 26October 2014

اژه ای عازم اصفهان شد

به گزارش دفاع پرس، هدف از عزیمت وی به اصفهان رسیدگی به پرونده اسید پاشی به برخی بانوان در روزهای گذشته در این شهر است.

آیت الله صادق آملی لاریجانی رییس دستگاه قضا روز گذشته (شنبه) با صدور دستوری خطاب به معاون اول خود از وی خواست تا در اسرع وقت با حضور در استان اصفهان و بررسی مجدّانه موضوع اسیدپاشی و دستورات اکید به نیروهای امنیّتی و انتظامی و دادگستری،مساله را پیگیری و نتیجه را به رییس قوه قضاییه گزارش کنند.
 
در حکم ماموریت آیت الله لاریجانی خطاب به محسنی اژه ای آمده است:حادثه دلخراش اسید پاشی در اصفهان ، موجب جریحه دار شدن قلوب همگان شده است.
 
گرچه اینجانب از زمان وقوع حادثه، مستمرا پیگیر تعقیب متهم یا متهمان بوده و در این خصوص،دستورات اکید به رییس کل محترم دادگستری اصفهان داده ام و حسب گزارش ایشان اقدامات وسیع و مهمی برای دستگیری عامل یا عاملان، انجام پذیرفته است؛ ولکن با توجه به شناعت این عمل غیرانسانی، لازم است حضرتعالی در اسرع وقت با حضور در استان و بررسی مجدّانه موضوع و دستورات اکید به نیروهای امنیتی و انتظامی و دادگستری،مسأله را پیگیری و نسبت به کلیه مراحل شناسایی، تعقیب و رسیدگی، نظارت لازمه را مبذول و نتیجه را به اینجانب گزارش نمایید.
 
در ادامه این دستور آمده است، بدیهی است چناچه کسانی بخواهند به بهانه این امر، امنیت و آرامش جامعه را برهم زنند،باید توسط نیروهای امنیتی و انتظامی شناسایی و توسط دادستان حوزه قضایی مربوط تحت تعقیب قرار گیرند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار