در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره شعر دفاع مقدس در استان فارس

دبیر ستاد استانی جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس از برگزاری این جشنواره در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی در این استان خبر داد و گفت: این جشنواره بعد از وقفه چند ساله امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴ - 03December 2018

برگزاری جشنواره «شعر»دفاع مقدس استان فارس«عبدالرضا قیصری» دبیر ستاد استانی جشنواره شعر دفاع مقدس استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در شیراز، با اشاره به برگزاری این جشنواره در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فراخوان جشنواره استانی شعر دفاع مقدس در چهار زمینه کودک و نوجوان، مقاومت جهانی، دفاع مقدس و جلوه‌های دفاع مقدس اعلام شده است که آثار برگزیده این جشنواره در کنگره ملی شعر دفاع مقدس حضور پیدا خواهند کرد.

وی با بیان این‌که فراخوان به‌زودی در تمام استان توزیع می‌شود، گفت: شاعران در قالب اشعار و تعداد آن محدودیتی ندارند و باید آثار خود را تا ۹ دی‌ماه به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس ارسال کنند.

دبیر جشنواره استانی شعر دفاع مقدس استان فارس به بخش ویژه جشنواره نیز اشاره کرد و افزود: بخش ویژه جشنواره امسال به شهید شاخص راهیان‌نور «مرتضی جاویدی» اختصاص یافته است.

قیصری همچنین بیان کرد: چهره‌های برجسته شعر دفاع مقدس استان فارس برای داوری جشنواره انتخاب شدند و برگزیدگان جشنواره استانی در کنگره ملی شعر دفاع مقدس حضور می‌یابند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون هفت دوره جشنواره در استان فارس برگزار شده است، عنوان کرد: امسال پس از چند سال وقفه، دوباره بناست که جشنواره برگزار شود و پیش‌بینی می‌شود استقبال خوبی از سوی شاعران صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار