امیر حیدری:

قدرت تهاجم و تحرک یگان‌های نزاجا افزایش یافت

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتقای آمادگی رزمی و بهبود وضع معیشتی ازجمله اوامر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب بنده بود که در این مسیر نیروی زمینی با حمایت‌های فرمانده کل ارتش گام‌های موثری را تاکنون برداشته است.
کد خبر: ۳۲۱۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳ - 04December 2018

قدرت تهاجم و تحرک یگان های نیروی زمینی افزایش یافتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از تیپ ۳۷۷ شهید سرلشکر پرویز حبرانی شمال شرق اظهار داشت: اصول فرماندهی در نیروی زمینی ارتش بر سه اصل مهم ولایتمداری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری استوار است و ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با اجرای این سه اصل به اهدافی که ترسیم کرده ایم، دست پیدا کنیم.

وی تاکید کرد: ارتقای آمادگی رزمی و بهبود وضع معیشتی از جمله اوامر فرماندهی معظم کل قوا در حکم انتصاب بنده بود که در این مسیر نیروی زمینی با حمایت‌های فرمانده کل ارتش گام های موثری را تاکنون برداشته است.

امیر حیدری با بیان اینکه تحرک و چابکی از ویژگی های نیروی زمینی ارتش است افزود: از دیگر منویات فرماندهی معظم کل قوا ارتقا تحرک و کارآمدی یگان‌هاست در این حوزه ما تلاش کردیم با توانمندی متخصصان داخلی، جهاد خودکفایی و با همکاری صنعت دفاعی کشور تجهیزات و سلاح های خود را روزآمد کرده و در حال حاضر به جرات می‌توان گفت در مقابل هرنوع تهدیدی مقابله خواهیم کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: در حال حاضر با ارتقای تحرک و کار آمدی یگان‌ها قدرت تهاجم یگان‌ها افزایش یافته است.

بنا بر این گزارش، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدارهایی جداگانه با خانواده های معظم شهدا و همچنین دیدارهای چهره به چهره با تمامی کارکنان تیپ ۳۷۷ داشت و دستورات لازم را جهت حل مشکلات صادر کرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار