یادداشت/ سیروس فتح‌اله

مقاومت 40 ساله در برابر محور شرارت

براندازان جمهوری اسلامی ایران که مدیریت آن‌ها دست آمریکایی‌هاست، چهل ساله برای براندازی مقدس‌ترین انقلاب جهان برنامه‌ریزی می‎کنند و آن‌ها هرچه هزینه و تلاش می‌کنند، نتیجه نمی‌گیرند و هرگز هم نتیجه نخواهند گرفت.
کد خبر: ۳۲۲۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۰ - 09December 2018

مقاومت 40 ساله در برابر محور شرارتگروه بین‌الملل دفاع پرس- سیروس فتح‌اله‌اتی‌کندی؛ کمتر از دو ماه دیگر ملت همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران 40 سالگی انقلاب اسلامی را جشن خواهند گرفت؛ انقلابی که دشمنان قسم خورده کشورمان انتظار پیروزی این انقلاب را نداشتند، آ‌ن‌ها تصور می‌کردند با هر اتفاقی که در درون یا بیرون از این انقلاب رخ می‌دهد، این انقلاب سرنگون خواهد شد؛ اما ماه‌ها و سال‌ها گذشت، دیدیم که هیچ اتفاقی برای آن نیفتاد. این انقلاب نه‌تنها سقوط نکرد، بلکه ریشه دواند و کم‌کم به کشور‌های منطقه نیز صادر شد و الگویی برای آزادگان جهان قرار گرفت.

آمریکایی‌ها در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی که از به ثمر نشستن این انقلاب عاصی بودند، سعی کردند جنگ داخلی در ایران به راه بیاندازند؛ لذا در گام اول اقوام را به جان حکومت مرکزی انداختند؛ «غائله کردستان»، «خلق عرب»، «خلق بلوچ» و ... از جمله شیطنت‌هایی بود که آمریکایی‌ها و اذناب آن‌ها بر سر راه انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران قرار دادند؛ اما انقلاب اسلامی پیروزمندانه از این بحران‌ها عبور کرد و به مسیر پیشرفت خود با تمام توان و مستحکم‌تر از قبل ادامه داد.

بعد از اینکه اولین نقشه شوم آمریکایی‌ها در تحریک برخی از اقوام ایرانی که تحت تاثیر تبلیغات دروغین جبهه استکبار قرار گرفته بودند، برای براندازی یا ضربه زدن به انقلاب اسلامی نگرفت، تصمیم گرفتند غائله جدیدی را برای سرنگونی این انقلاب طراحی کنند. فعال کردن سازمان منفور مجاهدین خلق (منافقین) در آن زمان ابزار مناسبی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بود.

آمریکایی‌ها عناصر خود فروخته منافقین را فعال و تجهیز کردند تا رهبران انقلاب اسلامی و شهروندان مظلوم ایران را ترور کنند؛ تا جایی‌که در عملیات‌های کور تروریستی منافقین 17 هزار نفر از هموطنان کشورمان شهید شدند. بر همین اساس آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با ترور رهبران انقلاب، قطار پیشرفت این انقلاب منحصر بفرد از حرکت باز خواهد ایستاد و سه یا چهار ماه بیشتر دوام نخواهد آورد؛ اما آن‌ها سخت در اشتباه بودند.

بنابر این دومین نقشه شوم آمریکایی‌ها نیز نگرفت؛ بر همین اساس به سراغ گزینه بعدی و البته پر هزینه‌ای رفتند. یک جنگ نیابتی علیه انقلاب اسلامی به راه انداختند. صدام مزدور خوبی برای آمریکایی‌ها بود. وی را علیه جمهوری اسلامی ایران شوراندند. جنگی که آمریکایی‌ها برای سرنگونی حکومت جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند، 8 سال طول کشید؛ در طول این 8 سال همه ملت ایران اعم از بلوچ، عرب، فارس، لر، ترک و سایر قومیت‌ها پای کار آمدند و از وطن خود در برابر متجاوزان تا پای جان دفاع کردند. هرچند این جنگ سال‌ها طول کشید و هزینه‌های زیادی به کشورمان تحمیل کرد؛ اما باز هم انقلاب اسلامی ایران سقوط نکرد و به مسیر پیشرفت خود ادامه داد و ریشه آن محکم‌تر و استوارتر از گذشته شد.

آمریکایی‌ها با پایان جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، دست از سر انقلاب اسلامی ایران بر نداشتند؛ دو توطئه را در فاصله‌‌های زمانی ده ساله برای ایران طراحی کردند، توطئه آنها در واقع سوءاستفاده از شرایط پیش آمده در کشورمان بود. آن‌ها از حوادثی که در سال 78 در کوی دانشگاه تهران رخ داد سوء استفاده کردند. آمریکایی‌ها گمان می‌کردند که می‌توانند از آب گل آلود ماهی بگیرند؛ اما سخت در اشتباه بودند، چرا که ملت غیور کشورمان به هیچ وجه به دشمنان اجازه سوء استفاده ندادند و مشاهده کردیم که این غائله خیلی زود جمع و جور شد و آرامش به کشورمان برگشت.

دومین اتفاقی که آمریکایی‌ها منتظر چنین اتفاقی در کشورمان بودند، حوادث مربوط به انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود؛ لذا آمریکایی‌ها اتاق فکر خود را فعال کردند تا بتوانند از این فرصت به نحو احسن سوء استفاده کنند؛ اما باز هم تیر آمریکایی‌ها به سنگ خورد.

اگر اقداماتی که آمریکایی‌ها علیه کشور ما انجام داده‌اند را با دقت مورد بحث و بررسی قرار دهیم به سه واژه «تهدید، تحریم و ترور» بر می‌خوریم؛ واژه‌هایی که هیچ وقت از ادبیات رییس‌جمهوری‌های ایالات متحده آمریکا حذف نشد. این سه واژه راهبرد اصلی آمریکا در شکست دادن ملت با عزت و مقاوم جمهوری اسلامی ایران است؛ رویایی که هیچ وقت محقق نخواهد شد؛ لذا آمریکایی‌ها و اذناب آن‌ها از منافقین گرفته تا متحدانشان در منطقه سخت در اشتباهند؛ چرا که ملت ایران فولاد آب دیده هستند و هیچ وقت در مقابل تشر آمریکایی‌ها خم به ابرو نمی‌دهند و همیشه نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کنند و از هیچ تحریم و تهدیدی نخواهند ترسید.

اتاق فکر براندازی ایران که مدیریت آن دست آمریکایی‌هاست، چهل ساله برای براندازی مقدس‌ترین انقلاب جهان برنامه‌ریزی می‎کنند و هرچه هزینه و تلاش می‌کنند، نتیجه نمی‌گیرند و هرگز هم نتیجه نخواهند گرفت.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها